Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej på er alla. 10+6 idag! Jag vill gå i i facebook gruppen vem ska kag skriva till?
Vecka 14 idag! Mår lika illa. Ska höra med bm om akupunktur. Nån som testat akupunktur mot graviditetsillamående?
Vecka 14 idag! Mår lika illa. Ska höra med bm om akupunktur. Nån som testat akupunktur mot graviditetsillamående?
jag kände fosterrörelser i v 15 med första barnet men långt senare med andra barnet. Dom låg olika i magen och fosterrörelserna var mycket starkare med första barnet hela graviditeten. Även min man kunde känna dom tydligt ganska tidigt med första medan andra barnet hela tiden sparkade inåt mot magen och första hela tiden utåt.
Sedan kan man ju ha moderkakan fram också som dämpar eller bak och då känner man väl rörelsena mer om den är bak än fram eller?
Här varken känns eller syns något än. Bara en uppsvullen mage ovan navel där bebis inte ligger ha ha. Är zombie trött hela tiden. V.9+4 idag
Sedan kan man ju ha moderkakan fram också som dämpar eller bak och då känner man väl rörelsena mer om den är bak än fram eller?
Här varken känns eller syns något än. Bara en uppsvullen mage ovan navel där bebis inte ligger ha ha. Är zombie trött hela tiden. V.9+4 idag
Hej på er alla. 10+6 idag! Jag vill gå i i facebook gruppen vem ska kag skriva till?
Hej!
Här har ni en superbra blogg. Allt du behöver veta och behöver inför att få en liten bebis.
Checklistor, Baby-outfits osv. blogg om precis allt som har med graviditet och bebisar att göra!
www.lillaemi.blogg.se
[quote=76075936][quote-nick]ABCDlillaemi skrev 2015-12-03 16:45:39 följande:[/quote-nick]
Hej!
Här har ni en superbra blogg. Allt du behöver veta och behöver inför att få en liten bebis.
Checklistor, Baby-outfits osv. blogg om precis allt som har med graviditet och bebisar att göra!
www.lillaemi.blogg.se
[/
Den måste jag kolla in så tack för länken.
Vad har ni i ferretin och hB? Är ni zombietrötta? Har blivit rek att börja med 1-2 Niferex per dag och min mage blir ju sten av det och jag har ju redan svårt med toabesök gällande det så hur det kommer bli nu kan jag lätt räkna ut, men med tanke på hur galet trött jag är då jag kan sova dygnet runt så finns det inget val.