Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hur hittar jag Facebookgruppen? Jag vill inte heller vara kvar här!!!
Hej! Jag har inte gått med i FB gruppen än, vem ska jag höra av mig till för att gå med?
:)
[quote=76091447][quote-nick]Kristalii skrev 2015-12-07 19:20:40 följande:[/quote-nick]
Jag läste nånstans att vissa människor är känsliga för när HB ändras oavsett vad deras HB är från början. Så även om ditt HB är högt kanske det är lägre än det du brukar ha och då känner du av det.
[/
Tänker du på ferritinet? Är 22 lågt? Jag tycker för att vara ig låter ok har haft betydligt lägre än så och fruktansvärt lågt hB.
Jag vill också vara med i FB-grupp, skickar pm till dig, Moneal!
Någon som vet om man kan ha foglossning i v15? Jag har hemskt ont i midjan kan man säga, ut mot sidorna bak i ryggen och ner mot ljumskarna. Försökte gå en promenad idag, klarade 10 minuter sen kunde ja knappt röra mig..
Någon som vet om man kan ha foglossning i v15? Jag har hemskt ont i midjan kan man säga, ut mot sidorna bak i ryggen och ner mot ljumskarna. Försökte gå en promenad idag, klarade 10 minuter sen kunde ja knappt röra mig..
Jag läste nånstans att vissa människor är känsliga för när HB ändras oavsett vad deras HB är från början. Så även om ditt HB är högt kanske det är lägre än det du brukar ha och då känner du av det.
Går in i vecka 12 imorgon kan fortfarande ha mina vanliga byxor och Bh :( är det vanligt!
Går in i vecka 12 imorgon kan fortfarande ha mina vanliga byxor och Bh :( är det vanligt!
Ja det kan en. Jag fick foglossning ganska snart efter jag testat positivt. (Har varit gravid förut med foglossning så jag visste direkt vad smärtan var för något.) Tack och lov försvann det efter några veckor, men jag räknar kallt med att det kommer tillbaka.
Går det inte över rekommenderar jag dig att köpa ett foglossningsbälte, obekvämt men det hjälper. Och eventuellt kolla med din BM vart du kan få hjälp, rehab, sjukgymnast eller liknande.
Då håller jag tummarna att de försvinner! Nu vet jag iallafall att det är därför, man blir ju orolig att de är nå annat fel. Vissa säger att man absolut inte kan ha foglossning så tidigt :o