Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Idag fick jag svar på mitt moderkaksprov allt är normalt! Imorgon ringer jag Näl om könet så då får jag veta om det är en tjej eller kille som för tillfället bor i min mage!
[quote=76090451][quote-nick]Mamma Lotta skrev 2015-12-07 15:06:19 följande:[/quote-nick]
Idag fick jag svar på mitt moderkaksprov allt är normalt! Imorgon ringer jag Näl om könet så då får jag veta om det är en tjej eller kille som för tillfället bor i min mage!
[/
Skönt att allt såg bra ut.
[quote=76090563][quote-nick]mallar skrev 2015-12-07 15:32:22 följande:[/quote-nick]
Tryck inte på retur utan klicka med fingret nedanför quote som är markerat.
[/
Går inte med fingret, retur eller enter
Just det. Hur tänker ni andra kring järntillskott? Jag funderar på om min STORA trötthet kan bero på järnbrist. Jag antar att de kollade järnvärde vid proverna som togs vid inskrivningen men det är ju många veckor sen nu..
Förlängd sjukskrivning, så trött på stt spy och må illa... "Det blir bättre efter vecka 12", det var 3 veckor sen...
Vecka 14 på onsdag. Och jag känner mig bara helt lugn. Min inställning har alltid varit att det inte är någon idé att fundera ihjäl sig, det är bättre att vänta o se hur det blir... och hur det än blir så blir det alltid bra :) jag stressar inte, pressar inte min sambo utan låter honom få få prata om "grodan" när han vill... o det känns som att vi är harmoniska o förväntansfulla. Hoppas dom här känslorna sitter i i 6 månader till. Jag mår bara så bra :)
Samma här, det är svårt att hålla modet uppe när man mått dåligt så länge tycker jag. Spyr du varje dag? Inte jag, tack och lov, men kroppen har visst börjat med en ny trist grej: att spy upp de få klunkar vatten jag tar tillsammans med lergiganen på morgonen. Så menlöst.
[quote=76090619][quote-nick]UK Jennie skrev 2015-12-07 15:40:36 följande:[/quote-nick]
Alla ni med jarnbrist, tank pa att ta C-vitamin med jarntabletten sa okar upptaget (apelsinjuice, inte C-vit tabl).
Jarndropp later valdigt allvarligt, var det i samband med graviditet? Eller hade du forlorat mycket blod?
[/
Efter ett sent MA/dödfött barn