Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Förstår din oro och hoppas och tror att det inte är någon fara!! Tänker på dig!
Just det. Hur tänker ni andra kring järntillskott? Jag funderar på om min STORA trötthet kan bero på järnbrist. Jag antar att de kollade järnvärde vid proverna som togs vid inskrivningen men det är ju många veckor sen nu..
Vecka 14 på onsdag. Och jag känner mig bara helt lugn. Min inställning har alltid varit att det inte är någon idé att fundera ihjäl sig, det är bättre att vänta o se hur det blir... och hur det än blir så blir det alltid bra :) jag stressar inte, pressar inte min sambo utan låter honom få få prata om "grodan" när han vill... o det känns som att vi är harmoniska o förväntansfulla. Hoppas dom här känslorna sitter i i 6 månader till. Jag mår bara så bra :)
Tråden är rensad på tjafs. Håller till ämnet nu
/Moderator
[quote=76091358][quote-nick]2013januari skrev 2015-12-07 19:01:54 följande:[/quote-nick]
Har försökt, både förut och nu men det är stängt. Din sida är privat!
[/
Gå in på ditt kuvert högst upp och klicka på kuvert, sen skicka nytt meddelande och sen fyll i mitt nick och ditt meddelande klicka skicka
Lämnar denna tråd nu. Lycka till med allt allihopa! De flesta av er finns väl i facebookgruppen så vi hörs där istället <3
Jag hade ett väldigt högt HB (154) och fick ta extra blodprover för att kolla om det var "falskt positivt" el nåt sånt sa läkaren. BM sa att jag kanske kunde ha lågt järnvärde ändå och behöva tillskott. Jag började också fundera på om min trötthet kan bero på järnbrist.. Ska ta nya blodprover imorn och se vad de säger då. Vill helst inte bli ännu mer förstoppad av tillskott...
Hej! Jag har inte gått med i FB gruppen än, vem ska jag höra av mig till för att gå med?
:)
Lämnar denna tråd nu. Lycka till med allt allihopa! De flesta av er finns väl i facebookgruppen så vi hörs där istället <3