Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Går in i vecka 12 imorgon kan fortfarande ha mina vanliga byxor och Bh :( är det vanligt!
När putar livmodern ur det lila bäckenet som livmodern ligger innanför? Jag tycker jag borde känna nåt hårt och att livmodern är större nu i v.11 men jag känner fortfarande ingenting. Är bara stor och uppsvullen som gravidmage ovan naveln men det är ju ingen bebis som ligger så högt upp redan. Kan fortfarande ha mina vanliga byxor men mina BHar är för trånga och tom mina sportbehåar är så tajta att jag knappt kommer i dom längre så dom har jag lagt undan.
Lederna känner jag ffa knäna känns som det smärtar till och knät knycker till med jämna mellanrum när jag går, lite som att det viker sig inte vidare skönt.
Woohoo! Milstolpe uppnådd, v13 idag!
Märker ingenting på magen mer än att den är svullen. Har fortfarande två par byxor jag kommer i och hoppas de räcker till mellandagsrean. Börjar känna mig lite småtjock.
Går in i vecka 12 imorgon kan fortfarande ha mina vanliga byxor och Bh :( är det vanligt!

Tack för svaren :)!
Idag gick jag in i vecka 12 , 11+0 idag :D
Woohoo! Milstolpe uppnådd, v13 idag!
Märker ingenting på magen mer än att den är svullen. Har fortfarande två par byxor jag kommer i och hoppas de räcker till mellandagsrean. Börjar känna mig lite småtjock.
Det är bara bullshit att en inte skulle kunna ha det tidigt. Med första barnet hade jag inte foglossning så tidigt, men däremot fick jag ont i knän och armbågar.
Foglossning beror på ett hormon som utsöndras så leder blir mjukare. Min högst egna teori var att hormonet påverkade knän och armbågarna. Det är ju oxå leder.
Senare i graviditeten fick jag ont i höfterna. Den BM hävdade att det inte var foglossning utan nån inflammation. Oavsett vad det är, är det kopplat till hormoner. Mellan graviditeterna har jag haft ont i höfterna på exakt samma sätt vid mens och ägglossning.
När putar livmodern ur det lila bäckenet som livmodern ligger innanför? Jag tycker jag borde känna nåt hårt och att livmodern är större nu i v.11 men jag känner fortfarande ingenting. Är bara stor och uppsvullen som gravidmage ovan naveln men det är ju ingen bebis som ligger så högt upp redan. Kan fortfarande ha mina vanliga byxor men mina BHar är för trånga och tom mina sportbehåar är så tajta att jag knappt kommer i dom längre så dom har jag lagt undan