• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • mopstops

Känner mig också så svullen över magen och i ansiktet! ???? förra gången berättade vi efter rul vecka 20 (för.föräldrar vecka 12) men tyckte de funka bra att hålla det hemligt tills dess.. upplevde mig inte alls lina svullen då som nu.. puh! Känns redan lite jobbigt såhär 4+4 ????

• Moneal

Går in i vecka 9 på tisdag och är inte mer svullen än när man är lite gasig haha med nr 3 så hade jag gravid kläder redan I vecka 6.

Här är nr 3 i vecka 8

och i vecka 11

ska bli spännande och se om magen kommer ikapp sedan :)

Kan fortfarande ha mina vanliga kläder.

• AlexB

Är i vecka 5+3 idag. Denna mage går inte att dölja längre....

Är i vanliga fall normal "stor"...eller vad man ska kalla det... Normalviktig är nog mer rätt ord.

Hade ganska så mycket symtom från början men nu har alla symtomen som jag hade försvunnit. Eller tröttheten finns kvar. Däremot blir jag sjukt mätt när jag äter. Är som att maten står mig uppe i halsen med en gång. Inte illamående utan bara så där äckelmätt som när man exempelvis ätit julbord och tagit 2 tallrikar mat för mycket...

Äter jag en rejäl lunch kan jag inget äta på kvällen.
  • annieh897

Helt plötsligt mår jag väldigt illa. Som av ordentlig magkatarr. Tränade lite lätt och blev alldeles matt och illamående.

• Mamma Lotta

Vilka här i tråden "hör till" NÄL?

Jag bor i norra Bohuslän och väntar som sagt nr 8, har mått illa till o från i en vecka lite drygt, men det lär slå till rejält efter v 7-8 det gjorde det sist......är mest trött så det förslår!

Ska till bm den 4 november för remiss till moderkaksprov och remiss till RUL. Ska bli så roligt med en bebis igen!

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • AlexB

Jag tillhör KSS, Skövde, men vi får välja NÄL om vi vill. Dock har vi dom andra gångerna åkt till KSS och det gör vi nog oxå denna svängen.

Ska till Mvc imorgon, ska bli lite kul.

• Inheaven
    Mamma Lotta skrev 2015-10-11 20:38:04 följande:

Vilka här i tråden "hör till" NÄL?

Jag bor i norra Bohuslän och väntar som sagt nr 8, har mått illa till o från i en vecka lite drygt, men det lär slå till rejält efter v 7-8 det gjorde det sist......är mest trött så det förslår!

Ska till bm den 4 november för remiss till moderkaksprov och remiss till RUL. Ska bli så roligt med en bebis igen!

Väntar du ditt 8:e barn? Bra jobbat må jag säga :)
  • Mamma Lotta

Ja det blir mitt 8:e barn, har 4 söner och 3 döttrar sedan tidigare min minsta är 18 mån den 3:e november

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • Ankissen

Jag är också så sjukt trött. Sovit middag två gånger men kan knappt hålla ögonen öppna. Går in i v. 6 i morgon.

Svar på tråden Junibebisar 2016