• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Tudelu

HEj allihop! Jag vill gärna vara med här!:) Hoppas jag är välkommen!

Jag plussade i måndags efter 1 ½ års syskonförsök och vi hade ärligt talat gett upp. Men plötsligt så händer det!

Jag är så jäkla lycklig, men jag vågar knappt vara det egentligen. Nu oroar jag mig som sjutton för missfall.

Befinner mig runt vecka 5 . Har redan vuxit ur alla mina byxor och bhar! Helt sjukt vad fort det går med andra barnet :O

Hur går det för er andra? Vilken vecka är ni i och vilka symptom har ni? :)

• Moneal
    Tudelu skrev 2015-10-11 20:52:10 följande:

HEj allihop! Jag vill gärna vara med här!:) Hoppas jag är välkommen!

Jag plussade i måndags efter 1 ½ års syskonförsök och vi hade ärligt talat gett upp. Men plötsligt så händer det!

Jag är så jäkla lycklig, men jag vågar knappt vara det egentligen. Nu oroar jag mig som sjutton för missfall.

Befinner mig runt vecka 5 . Har redan vuxit ur alla mina byxor och bhar! Helt sjukt vad fort det går med andra barnet :O

Hur går det för er andra? Vilken vecka är ni i och vilka symptom har ni? :)

stort grattis :)

Självklart är du välkommen här :)

Jag är i vecka 8, känner inte så mycket symtom just nu, ilar och drar lite i ligament och livmoder, ömma bröst i bland, humörsvängningar, sug efter surt och salt :)

lite trött och lite svullen :)
  • Mamma Lotta

Jag väger mindre nu än när jag blev med nr 7 och jag tror inte det kommer nån mage förrän i v 12, inga ömma bröst, men det har jag inte haft de 3 senaste graviditeterna heller! Mest molvärk än så länge

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • Wielkip
    AlexB skrev 2015-10-11 20:41:06 följande:

Jag tillhör KSS, Skövde, men vi får välja NÄL om vi vill. Dock har vi dom andra gångerna åkt till KSS och det gör vi nog oxå denna svängen.

Ska till Mvc imorgon, ska bli lite kul.

Åh bor du också nära Skövde? :)
  • Sandra07

Hej!

Jag skulle oxå gärna vara med här????

Det är andra barnet och helt sjukt vad alla symptom känns tidiga den här gången????

BF 7 juni enl appar men tror själv på nån vecka senare. Skulle gissa på att jag är i V4 även om apparna säger v 5+4.

Bor i Falkenberg.

Var bor ni?

• Moneal
    Sandra07 skrev 2015-10-11 21:29:45 följande:

Hej!

Jag skulle oxå gärna vara med här????

Det är andra barnet och helt sjukt vad alla symptom känns tidiga den här gången????

BF 7 juni enl appar men tror själv på nån vecka senare. Skulle gissa på att jag är i V4 även om apparna säger v 5+4.

Bor i Falkenberg.

Var bor ni?

Välkommen!

jag bor i Nyköping men ska flytta hem.till.Laholm nästa sommar :)
  • AlexB
    Wielkip skrev 2015-10-11 21:15:31 följande:

Åh bor du också nära Skövde? :)

Bor i Vara, så inte jätte nära men inte heller så långt bort..
  • cecnil

Hejsan! Är också gärna med här. Plussade precis och har inga barn sedan tidigare.

Svar på tråden Junibebisar 2016