Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
HEj allihop! Jag vill gärna vara med här!:) Hoppas jag är välkommen!
Jag plussade i måndags efter 1 ½ års syskonförsök och vi hade ärligt talat gett upp. Men plötsligt så händer det!
Jag är så jäkla lycklig, men jag vågar knappt vara det egentligen. Nu oroar jag mig som sjutton för missfall.
Befinner mig runt vecka 5 . Har redan vuxit ur alla mina byxor och bhar! Helt sjukt vad fort det går med andra barnet :O
Hur går det för er andra? Vilken vecka är ni i och vilka symptom har ni? :)
HEj allihop! Jag vill gärna vara med här!:) Hoppas jag är välkommen!
Jag plussade i måndags efter 1 ½ års syskonförsök och vi hade ärligt talat gett upp. Men plötsligt så händer det!
Jag är så jäkla lycklig, men jag vågar knappt vara det egentligen. Nu oroar jag mig som sjutton för missfall.
Befinner mig runt vecka 5 . Har redan vuxit ur alla mina byxor och bhar! Helt sjukt vad fort det går med andra barnet :O
Hur går det för er andra? Vilken vecka är ni i och vilka symptom har ni? :)
Jag väger mindre nu än när jag blev med nr 7 och jag tror inte det kommer nån mage förrän i v 12, inga ömma bröst, men det har jag inte haft de 3 senaste graviditeterna heller! Mest molvärk än så länge
Jag tillhör KSS, Skövde, men vi får välja NÄL om vi vill. Dock har vi dom andra gångerna åkt till KSS och det gör vi nog oxå denna svängen.
Ska till Mvc imorgon, ska bli lite kul.
Hej!
Jag skulle oxå gärna vara med här????
Det är andra barnet och helt sjukt vad alla symptom känns tidiga den här gången????
BF 7 juni enl appar men tror själv på nån vecka senare. Skulle gissa på att jag är i V4 även om apparna säger v 5+4.
Bor i Falkenberg.
Var bor ni?
Haha, lustigt att smilies blir massa frågetecken:P
Hej!
Jag skulle oxå gärna vara med här????
Det är andra barnet och helt sjukt vad alla symptom känns tidiga den här gången????
BF 7 juni enl appar men tror själv på nån vecka senare. Skulle gissa på att jag är i V4 även om apparna säger v 5+4.
Bor i Falkenberg.
Var bor ni?
Åh bor du också nära Skövde? :)
Kul att några av er bor i närheten
Hejsan! Är också gärna med här. Plussade precis och har inga barn sedan tidigare.