Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hur tänker ni göra med träning under graviditeten?
Själv gillar jag styrketräning och vill gärna fortsätta med det men är lite nervös att jag gör fel. Svårt att veta vad man bör eller inte bör göra.
Nån som har några tips eller vet var man kan hitta bra info om styrketräning under graviditet?
Hur tänker ni göra med träning under graviditeten?
Själv gillar jag styrketräning och vill gärna fortsätta med det men är lite nervös att jag gör fel. Svårt att veta vad man bör eller inte bör göra.
Nån som har några tips eller vet var man kan hitta bra info om styrketräning under graviditet?
Hittade några länkar som kanske kan hjälpa också, angående träning alltså:
www.styrkeprogrammet.se/traningsguide/37
www.1177.se/Ostergotland/Tema/Gravid/Graviditeten/Halsa-under-graviditeten/Motion-under-graviditeten/
www.mammaiform.se/gravidtraning-att-trana-som-gravid/
Jag plussade för 3 dagar sen, sjukt lycklig o hoppas hjärtligt att allt går bra!
Har BF 15 Juni :) är ny här så vettefan hur de funkar de här e lite som ett test inlägg för o se om nån svarar hihi
Gifte mig 1 Augusti hade mens en gång och sen så pratade vi om att börja försöka och tralalaaa på första försöker.. Så otroligt glada!

Jag plussade för 3 dagar sen, sjukt lycklig o hoppas hjärtligt att allt går bra!
Har BF 15 Juni :) är ny här så vettefan hur de funkar de här e lite som ett test inlägg för o se om nån svarar hihi
Gifte mig 1 Augusti hade mens en gång och sen så pratade vi om att börja försöka och tralalaaa på första försöker.. Så otroligt glada!
Är et någon mer än jag som drömmer otroligt mycket? Vaknar på morgonen och undrar vad som egentligen hände. Helt sjukt! Haha
Kanske inte alls har med graviditeten att göra, men brukar hursomhelst inte drömma SÅHÄR mycket som nu...
Är et någon mer än jag som drömmer otroligt mycket? Vaknar på morgonen och undrar vad som egentligen hände. Helt sjukt! Haha Kanske inte alls har med graviditeten att göra, men brukar hursomhelst inte drömma SÅHÄR mycket som nu...
Jag drömmer med massor. I natt gick jag vilse i ett parkeringshus i Norrköping och tappade bort mina skinnstövlar som jag älskar! ;) Vet inte hur jag ska orka jobba idag. Får väl utgå från att det kommer gå och sen vara good enough ett antal veckor.
Hejsan! Är också gärna med här. Plussade precis och har inga barn sedan tidigare.