Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Nu tittar jag iofs från mobilen men ser man inte bara bebisen från sidan här? Tänkte att det var svårt att gissa kön då.
Jag gissar på tjej :)
Vilket kön gissar ni på??
Stämmer helt :) vissa kollar huvudform o känsla typ bara
RUL idag och vi ska få en pojke! :)

Haha så typiskt! Min syster ville också veta men de kunde inte se på RUL. Och sen fick hon 3 st UL till efter det pga av olika anledningar och inte förrän på 4:e(!) ul i v 35+ kunde de säga att det till 90% va en pojke (10% att det va en fot :) ) ut kom iaf en pojke :)
Det här med att få reda på kön på RUL. Säger alla BM det numera? När jag väntade nr 1 och 2 fick vi betala privat för att få reda på kön. Inte tal om att få reda på det på RUL.
Kul med alla UL idag! Vi hade ocksa vart och fick se en flicka med alla kroppsdelarna pa plats. Vilken lycka!!!
Det här med att få reda på kön på RUL. Säger alla BM det numera? När jag väntade nr 1 och 2 fick vi betala privat för att få reda på kön. Inte tal om att få reda på det på RUL.