Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Är i slutet på vecka 20 och har de senaste dagarna börjat få vad jag tror, sammandragningar. Det som knyter ihop sig ordentligt i magen och så blir jag stenhård. Är det fler än jag som får så? Märker att de gärna kommer om jag ändrar läge snabbt i sängen t.ex.
Är i slutet på vecka 20 och har de senaste dagarna börjat få vad jag tror, sammandragningar. Det som knyter ihop sig ordentligt i magen och så blir jag stenhård. Är det fler än jag som får så? Märker att de gärna kommer om jag ändrar läge snabbt i sängen t.ex.
Har också haft sammandragningar i några veckor..fick tidigt med sonen också!
Någon som väntar nummer tre här? Isf finns det en facebook-grupp för oss som väntar trean till sommaren 2016. Skicka mig ett PM om du vill vara med!
Känner inga sammandragningar (osäker på hur det ens känns) men har däremot lite ont i skinkorna, ungefär som träningsvärk fast utan träning. Blir lite värre om jag går snabbt tex.
Förutom sammandragningar (=måste gå låååångsamt) och lite dålig sömn mår jag toppenbra nu. Det är tom gott att dricka kaffe igen! Och jag är inte sådär jobbigt hungrig hela tiden längre. Andra trimestern är så mycket bättre än de andra två :)
Jag funderar på om jag känner sammandragningar eller om det bara är tarmarna som jobbar. Det känns ungefär som att nån trycker magen utåt inifrån med stora knytnävar. Gör inte ont, bara lite obehagligt.
Växtvärk och foglossning idag. Ingen skön kombination kan jag meddela! Men det går att stå ut med utan piller i alla fall.
Ja det låter som solklara sammandragningar. Nämn det för din BM vid tillfälle, det är ju inte farligt så länge de inte gör ont men bra att nämna.
Vi är många som fick det tidigt här i tråden hör jag. Jag har haft sammandragningar sen vecka 17 tror jag det var.
Jag går in i vecka 20 imorgon! Ganska svårt att sova nu för bebisarna i magen gympar som mest mitt i natten :)