Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
V 17 och inga känningar här. Det beror ju också på hur moderkakan ligger i förhållande till bebis. Jag har ju inte gått så långt så jag oroar mig inte.
Pga problem när jag fick mitt första barn så har jag fått remiss till spec.mödravården. Där kommer det att göras extra ul för att se att allt står rätt till denna gång. Jag gick på alla kontroller/besök med första men BM tog inte så allvarligt på att SF-måttet inte ökade som det borde vilket resulterade i en dödfödd (enligt journalen) bebis i akutsnitt i v 35, tack och lov fick dom igång hjärta och andning.
Är också i v. 17+2 idag :p rul 21/6 så blir spännande att se om jag blir flyttad hit eller dit :) på tidigt ul trodde de att jag låg en vecka efter beräkningarna så då skulle jag vara i v. 16+2 men vi får se :)
Men vad kul att det är fler med samma bf 21/6, lika spännande blir det väl att se när bebisarna väl tittar ut ????
Men vad kul att det är fler med samma bf 21/6, lika spännande blir det väl att se när bebisarna väl tittar ut ????
Okej, skönt att de har bättre koll nu då! Och vilken lycka att de fick igång bebis :)
Vi hade RUL idag och allt såg bra ut :) vi hade bestämt oss för att inte ta reda på kön men det gick inte att missa då vår son glatt vissa upp sig ????
Så vår dotter på 3 år ska få en lillebror ??
Blev flyttad 2 dagar, så istället för BF 5/6 så är det nu 3/6 :) v19+5 idag.
Vi hade RUL idag och allt såg bra ut :) vi hade bestämt oss för att inte ta reda på kön men det gick inte att missa då vår son glatt vissa upp sig ????
Så vår dotter på 3 år ska få en lillebror ??
Blev flyttad 2 dagar, så istället för BF 5/6 så är det nu 3/6 :) v19+5 idag.
Blodprovssvar har äntligen kommit (lämnade mitt i julhelgerna) och låg risk för trisomierna. Bara RUL kvar nu då.

Vilket kön gissar ni på??