Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Är i 22+4 idag och känner bara min livmoder till i höjd med naveln! Borde den inte gå högre nu?
Är i 22+4 idag och känner bara min livmoder till i höjd med naveln! Borde den inte gå högre nu?
Just samma fundering har jag haft om livmodern. 23+5 idag och livmodern slutar nånstans kring naveln. Vet inte exakt vad man ska räkna dom toppen av den heller.
Jaha! Vet du om man måste ha jobbat sex månader nu, alltså precis innan man går ner i arbetstid? Jag jobbar 50% och är inskriven på Arbetsförmedlingen 50%. Jag har jobbat mer än 6 mån sammanhängande heltid men det var för ett par år sen. Sen dess har jag sett till att skydda sgi genom att vara inskriven på Af.
Just samma fundering har jag haft om livmodern. 23+5 idag och livmodern slutar nånstans kring naveln. Vet inte exakt vad man ska räkna dom toppen av den heller.
100 dagar kvar till bf enligt appen! Tvåsiffrigt imorgon, nu börjar nedräkningen på riktigt!
100 dagar kvar till bf enligt appen! Tvåsiffrigt imorgon, nu börjar nedräkningen på riktigt!