Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
MissStrawberry>> välkommen! Har också gjort IVF och vid 2a FET lyckades vi. Vi är i samma vecka ser jag. Vilket BF har du?
Suprisebaby>> ja vi har fått kämpa i några år och med pergotime. Till slut lyckades vi via IVF.
Jobbar heltid på fsk och upplever det inte som stressigt alls men ibland lite tunga arbetsuppgifter som påverkar foglossningen. Min trötthet är inte så hög nu i mitten av graviditeten.
Är dock sjuk nu men börjar tillfriskna så idag har jag jobbat, skönt att komma ut och hemifrån.
IsabellaG>> hur har det gått med allt?
Gweny; Okej grattis! Till slut lyckades ni i alla fall
Ja, PCO:n och att man har läst mycket om de som har pco som haft jättesvårt att få barn var ju också en anledning att jag inte ville ta bort fostret. Men det kanske har med ålder att göra också (fast jag har dock hört att pco:n blir bättre med åren?) men det kanske inte stämmer för alla?
Gweny; Okej grattis! Till slut lyckades ni i alla fall
Ja, PCO:n och att man har läst mycket om de som har pco som haft jättesvårt att få barn var ju också en anledning att jag inte ville ta bort fostret. Men det kanske har med ålder att göra också (fast jag har dock hört att pco:n blir bättre med åren?) men det kanske inte stämmer för alla?
Hej,
Jag hoppar gärna in i tråden också :)
Är i v23, väntar tredje barnet med några års mellanrum, så nu blir det till att börja om igen :)
Jag har läst era inlägg om sjukskrivningar, sammandragningar, stress och så vidare. Känner ingen allt det där. Dels är jag sjukskriven (blev det tidigt för foglossning vilket innebar att jag hade svårt att gå). Det har varit tufft eftersom jag är en aktiv person, men jag har fått underhålla mig själv om dagarna. Vad gäller sammandragningar så kommer dem så fort jag är lite mer aktiv, alltså typ går i affären. En natt höll de på i flera timmar så vi fick åka in och kolla tappen. Men det såg bra ut.
Finns det några gravida mammor i Göteborgs-trakten här? Vore roligt om man kunde träffas och lära känna andra :)
Jag ska få järninjektion, äntligen!!! Nu kanske jag kan orka röra mig utan att det känns som att jag ska svimma. Dessutom gjorde barnmorskan ett tillväxtultraljud eftersom jag har svårt att få i mig ordentligt med nyttig mat, och bebis verkade må bra :) Hon var under genomsnittet men inte så liten att det är nåt fel. Skönt!
Jobbar heltid på fsk och upplever det inte som stressigt alls men ibland lite tunga arbetsuppgifter som påverkar foglossningen. Min trötthet är inte så hög nu i mitten av graviditeten.
Är dock sjuk nu men börjar tillfriskna så idag har jag jobbat, skönt att komma ut och hemifrån.
Ska ni som väntar första barnet gå på föräldrarkurs? Ni som varit på de innan får gärna berätta vad ni tyckte om de :)
Ska ni som väntar första barnet gå på föräldrarkurs? Ni som varit på de innan får gärna berätta vad ni tyckte om de :)