Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag har det i ligamenten runt magen, musklerna är antagligen lite för klena. När jag ska ändra sovposition kan det hugga till ordentligt!
Nån mer som ligger hemma och sjukar? Haft fläkten på varje natt pga värmen hehe kanske inte det bästa, ligger vrölförkyld nu, nån som har husmorstips?
Dessutom fick jag molvärk igår i nedre delen av magen, så störande att jag iaf fick byta sovställning. Kommit idag lite smått med i intervaller och tidigare i veckan. Är i v38 nu(v 37+2). Låt tiden gå fort :(
var hos bm idag, inget nytt där heller, öppen 3 cm och bla bla bla....nästa besök i v. 39+3, då ska hon göra en hinnsvepning. Alltså.....jag vill ju inte gå så långt!
Jag är så j-vla irriterad på alla dessa känningar. Mensvärk, förvärkar osv. och så händer INGENTING. Slemproppen menade hon gick för länge sen eftersom jag är öppen.
Idag har jag köpt andra rundan av hallonbladskapslar.... nu ska jag ligga i sängen och bara tycka synd om mig själv och glömma ALLT för en stund. USCH!!!!
Du har ändå haft snabba förlossningar! Väntar nr 2 och han är beräknad 29 juni. Som du fyller jag år 20 juni och hoppas att han kommer då om inte tidigare :)
Min bm har aldrig gjort nån koll hur öppen jag är. Är det vanligt att dom gör det?
Min bm har aldrig gjort nån koll hur öppen jag är. Är det vanligt att dom gör det?
Gah, när jag går och sätter hälen i golvet känns det som att det nyper till i kissblåsan. Hoppas nästan så vattnet ska gå så ngt händer :p
Denna eviga väntan.... Har 8 dagar kvar till bf o börjar bli mer o mer övertygad om att jag kommer gå över tiden. Har inte några som helst symtom att förlossning skulle vara på g. Har inte blivit av med slemproppen eller nåt. Det enda som e är att bebisen ligger väldigt långt ner o trycker på min blåsa för varje steg jag tar men det har jag haft några veckor.
Har också 8 dagar till bf och även om jag letar efter alla möjliga tecken på att förlossningen är på gång så försöker jag samtidigt ställa in mig att bebisen kommer kring midsommarn. Men skulle vilja träffa bebisen idag :) den här sista väntan tar mycket på krafterna... I alla fall psykiskt...