• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Bibi84

Inlagd på fl. Öppen 5 cm, skönt. Överlever utan medikamenter just ju.

• annanaa

Vad roligt att det verkar hända saker för många utav oss!

har inte känt någonting under hela graviditeten - förrens nu. Hinnsvepning & 3cm öppen igår. Imorse kom proppen och nu sitter jag med mensvärk i soffan.

Är jag redo? :O

• Liinaa91

Ja det låter som det är på g för dig med. Har haft lite mensvärk till och från men inget som varar 37+6.

• Bibi84

Alltså.... Det är helt sjukt. Om jag inte hade börjat blöda så hade jag nog fortfarande varit hemma. När bm kommer in så säger hon att det inte ser ut som att jag ska föda, och det håller jag med om. Men hon kollade och 6 cm, bara 4 kvar. Hon är otroligt duktig bm. Glad att jag har henne, hon ger mig ev. Alternativer till att öka värkarna med både hinnsvepning, som hon gjort nu, vattenavgång och akupunktur. Sen ska jag för första gång prova att föda i vatten. Lustgasen vill jag prova nu snart.

• Bibi84

Ja, det låter som att det är på G. Va kul.

annanaa skrev 2016-06-15 09:25:54 följande:

Vad roligt att det verkar hända saker för många utav oss!

har inte känt någonting under hela graviditeten - förrens nu. Hinnsvepning & 3cm öppen igår. Imorse kom proppen och nu sitter jag med mensvärk i soffan.

Är jag redo? :O

• Liinaa91
    Bibi84 skrev 2016-06-15 09:50:50 följande:

Alltså.... Det är helt sjukt. Om jag inte hade börjat blöda så hade jag nog fortfarande varit hemma. När bm kommer in så säger hon att det inte ser ut som att jag ska föda, och det håller jag med om. Men hon kollade och 6 cm, bara 4 kvar. Hon är otroligt duktig bm. Glad att jag har henne, hon ger mig ev. Alternativer till att öka värkarna med både hinnsvepning, som hon gjort nu, vattenavgång och akupunktur. Sen ska jag för första gång prova att föda i vatten. Lustgasen vill jag prova nu snart.

Wow din bebis e snart där! 4 cm kvar ju.
  • lillmysan

Men du är/var alltså öppen 6cm utan värkar ? :D tänkte mest på att du orkar uppdatera oss här(vilken jag personligen tycker är väldigt kul)

Häftigt att få föda i vatten :D

• Oscarsmamma84

Vad kul för alla som har bebis på G. Följer er med spänning o hoppas bebisen i magen blir inspirerad att komma ut ;)

• Liten2016

Har bf idag. Ska strax åka till Ikea. Hoppas att något händer snart. Är trött på att vänta på bebisen. Vill inte tro att det ska vara så mycket som två veckor kvar....

Svar på tråden Junibebisar 2016