Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Igår kom vår efterlängtade dotter till världen, efter att vattnet gått i onsdags. Förlossningen var lång, men så värt det för vår lilltjej!
Efter Kräket avstannade allt
Jag är så less, får var och varannan dag kraftiga värkar nån timme sen slut.
Igår var de så extremt smärtsamma så jag vandrade runt här och skrek av smärta
Men nej resten av natten och nu så har jag bara molande mensvärk ;-(
Det mesta av proppen har gått! Med sonen tog det tre dagar, nu återstår det att se :D
Det händer grejer för många av er. Det är inte annat än att jag blir lite avundsjuk för här händer det ingenting... Trodde i måndags att nåt var på gång men inte då :-/ ska till bm idag o höra om hon kan/vill/får göra en hinnsvepning för jag vill ha ut den här kotten nu! Bf +2 o så trött på att vara gravid nu :(
2 dagar till bf och 2 dagar sen slemproppen gick och ingenting händer. Bb väskan står i hallen och väntar. Äsch nu ställer jag in mig på att de inte blir förän om 2 veckor istället... väntans tider är de jobbigaste
Igår kom vår efterlängtade dotter till världen, efter att vattnet gått i onsdags. Förlossningen var lång, men så värt det för vår lilltjej!
Grattis Odie :)
Bf+10 idag och i helgen blir det shopping för jag blir knäpp av att bara vara hemma... Håller oss i närheten av förlossningen iaf :)
38+6 idag. Igår kväll hade jag fruktansvärt ont, kändes som att bebisen borrade ner sig, kände hur den bökade där nere. Någon som känt något liknande?
Under natten har det varit lugnt och det känns bättre idag förutom att det bränner när jag går.
38+6 idag. Igår kväll hade jag fruktansvärt ont, kändes som att bebisen borrade ner sig, kände hur den bökade där nere. Någon som känt något liknande?
Under natten har det varit lugnt och det känns bättre idag förutom att det bränner när jag går.
Norrlandstjejen- ja absolut!! Läskig känsla samtidigt som det är lite gött för att man vet att det är ett gott tecken :D