Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Bf idag o lill killen kom!! Kom till förlossningen runt 4 efter att ha haft värkar i 2dygn.
Öppen 6cm, fick eda o 18.32 tog dom hål på hinnan.
18.39 var han ute. 3110g o 50cm kärlek
Grattis till alla bebisar som kommit.
7 minutera förlossning tycker jag låter lagom.
Åkte in till förlossningen igår när värkarna blev för starka. Visade sig då att det bara var pinvärkar jag haft i 2 dygn och ingen bebis på g. Tappen 1 cm och öppen 1 cm. Fick bricanyl och panicod och sen hem och sova. Det var underbart när värkarna försvann men väldigt psykiskt knäckande att gå med meningslösa smärtsamma värkar i 2 dygn.
Nu är vi inne igen för ev. igångsättning så får vi se om kroppen svara bättre på det.
Hur går det för er andra som gått över? Skönt ändå att läsa att det finns några mer här som får vänta extra för jag tycker precis som ni säger att alla tycks få långt innan.
Lycka till!
Grattis till alla bebisar som kommit.
7 minutera förlossning tycker jag låter lagom.
Åkte in till förlossningen igår när värkarna blev för starka. Visade sig då att det bara var pinvärkar jag haft i 2 dygn och ingen bebis på g. Tappen 1 cm och öppen 1 cm. Fick bricanyl och panicod och sen hem och sova. Det var underbart när värkarna försvann men väldigt psykiskt knäckande att gå med meningslösa smärtsamma värkar i 2 dygn.
Nu är vi inne igen för ev. igångsättning så får vi se om kroppen svara bättre på det.
Hur går det för er andra som gått över? Skönt ändå att läsa att det finns några mer här som får vänta extra för jag tycker precis som ni säger att alla tycks få långt innan.
Lycka till!
Vilka är det som är kvar i väntan på bebis?
Jag har bf 22/6 och väntar fortfarande med spänning på lillebror :)
Ska in idag för koll och få veta när det blir igångsättning, väskorna är med i bilen utifall de kör idag, är sååååå nervös! Håll tummarna att jag slipper åka hem igen utan bebis!
Och grattis till alla nys bebisar i gruppen :)
Jag är också kvar, BF-6 idag, är beräknad 26e :)
Inga tecken här förutom molvärk, ilande och tryck nedåt ibland :(
Hej alla, grattis till er som redan fått barn.
Här sitter jag med en dag över Bf enligt app men enligt Ul är jag beräknad den 22/6. så får hoppas att det händer något i veckan....
Vilka är det som är kvar i väntan på bebis?
Jag har bf 22/6 och väntar fortfarande med spänning på lillebror :)