Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vad många som gått över tiden! Jag har inte så mkt planerat på mina dagar. Leker med dottern, äter, handlar och sover. Tycker dagarna går jättefort! Äter några ggr sen är det dags att sova igen. :p det är väl vad sommaren går ut på :)
Senaste dagarna har jag börjat bita mig själv i kinderna konstant när jag tuggar. Jag ser att ansiktet är lite mer svullet än vanligt, likaså händer och fötter. Inte mycket men lite i alla fall. Har nån upplevt eller hört talas om att svullna i ansiktet kan orsaka detta? Det känns som att insidan av kinderna hamnat för nära tänderna längst in. Har svårt att tugga, jättestörande!
Hej! Jag har inte skrivit innan man följt er alla. Härligt med så många bebisar som ploppar ut! Vår bebis är beräknad till 27 juni, så en vecka kvar till bf. Inga känningar alls så tror det blir mer än en vecka... men hoppas på midsommar!
Det är väldigt vanligt att man samlar på sig mycket vätska sista delen av graviditeten :) vet ej orsaken men inget konstigt med det..en del kan gå upp 10kg bara vätska..
I morse satte de en bard-kateter som ploppade ut nästan exakt 6 timmar senare. Nyss tog de hål på hinnorna så nu inväntar jag mer täta och aggressiva värkar. Önskar så att det blir bebis detta dygnet men får vara inställd på uppemot 2 dygn till.
I morse satte de en bard-kateter som ploppade ut nästan exakt 6 timmar senare. Nyss tog de hål på hinnorna så nu inväntar jag mer täta och aggressiva värkar. Önskar så att det blir bebis detta dygnet men får vara inställd på uppemot 2 dygn till.
Fick en flicka idag 12.45 hon väger 4115 gr o är 52 cm lång. Vattnet gick 23 igår kväll så det var en lång förlossning
Fick en flicka idag 12.45 hon väger 4115 gr o är 52 cm lång. Vattnet gick 23 igår kväll så det var en lång förlossning
Grattis oscarsmamma84!