Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Mitt SF-mått var inte alls så "stor" skillnad som de andra gångerna..hade 36cm idag och har 4 dagar kvar till bf..på kurvan kunde man se att den gick ner..men inte så konstigt då magen är sjukt "dropp-formad" just nu :)
Stort grattis Odi!
Nu är jag äntligen hemma och idag ska det verkligen njutas med god mat, ost och ett glas vin. Mina bröst har gått från apelsiner till honungsmeloner....Im not kidding. Höll på att skratta på mig när jag hoppade in i duschen idag på sjukhuset. Och min dotter äter ju inte så mycket att jag får tömt brösten, så det blev pumping, 120ml idag när jag kom hem efter lite amming, har faktiskt fryst det in i små ispåsar. Ingen idé att låta det gå till spillo.
Dom två älsta barnen sover hos kompisar och den näst yngsta har varit så himla go och mammig och så MYSIG! ska bara mysa och vara tillsammans med mig. Bara mor som är bra nog.
Eva (den minsta), hon bara äter, sover och bajsar.
Blir en spännande natt. Mannen är inte hemma i natt så första natten imorgon hemma tillsammans. :)
Otroligt konstigt att fatta att man är 4 barns morsa
Mitt SF-mått var inte alls så "stor" skillnad som de andra gångerna..hade 36cm idag och har 4 dagar kvar till bf..på kurvan kunde man se att den gick ner..men inte så konstigt då magen är sjukt "dropp-formad" just nu :)
Haha, helt fantastiskt vad det här livet kan testa en ibland! Jag blev ju ensamstående i 6e månaden. Inget problem i sig, förutom att för drygt 90 minuter sen beslöt sig min telefon för att självdö. Jepp, inget liv i den, hjälper inte att trycka, slå, plocka bort simkort, reagerar inte på laddaren, no nothing! 4 dagar före bf. Haha. Kan inte ringa barnvakt, skjuts, ambulans, förlossningen, min mamma... faktiskt ingen, när jag tänker efter. Spännande! :D Tänkte, startar det inatt går jag bara ut på gården och skriker. Borde inte ta många minuter innan hjälp anländer ;)
Haha, helt fantastiskt vad det här livet kan testa en ibland! Jag blev ju ensamstående i 6e månaden. Inget problem i sig, förutom att för drygt 90 minuter sen beslöt sig min telefon för att självdö. Jepp, inget liv i den, hjälper inte att trycka, slå, plocka bort simkort, reagerar inte på laddaren, no nothing! 4 dagar före bf. Haha. Kan inte ringa barnvakt, skjuts, ambulans, förlossningen, min mamma... faktiskt ingen, när jag tänker efter. Spännande! :D Tänkte, startar det inatt går jag bara ut på gården och skriker. Borde inte ta många minuter innan hjälp anländer ;)
Förresten - ni som märker att bebis är långt ner, hur är era SF-mått? På de två senaste mätningarna har mitt mått hamnat längre och längre ner på kurvan och är nu precis på gränsen. Kan ej exakta siffror dock. BM gissade att det beror på att magen sjunkit ner lite nu på slutet.
Aja, fick tag i exet via ett spel. Bad honom smsa min mamma. Så nu kan de vara lugna. bara hoppas att bebisen inte vill ut inatt :D
Aja, fick tag i exet via ett spel. Bad honom smsa min mamma. Så nu kan de vara lugna. bara hoppas att bebisen inte vill ut inatt :D