Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Den 16/6 kom våran underbara flicka till världen, 11 dagar tidig kom hon ut med racer fart. Kände stark mensvärk vid 07 och 13.15 föddes hon hann inte med någon annan bedövning än lustgas, hon var ute på 45 min och utan komplikationer på varken henne eller mig. Helt otroligt!
Grattis! :) Hur länge höll den på?
Wow! Men hade du vanliga värkar hela 9 timmar också? Eller var det bara stiljte, att ingenting hände?
Mer av proppen kom precis ut..nu lär det inte finnas så mkt kvar :) (3 dagar till bf)
Ser man tydligt vad som är propp och vanlig flytning?
Ser man tydligt vad som är propp och vanlig flytning?
Ja jag tycker det...mitt hamnar i toaletten när jag kissar, och det är vita klumpar som avviker sig väldigt mot urinet..så här var det med sonen också :) men en del får ju med blod, en del får en stor gul "snorkaka" men jag tycker det är väldigt tydligt :D
Var inne på förlossningen inatt för en bedömmning efter att jag haft värkar var 5 minut i 3timmar. Inte mycket som hade hänt, öppnat mig 2cm och det var 2cm kvar av tappen så är inne i latensfasen.
Fick välja om ja ville stanna eller åka hem så valde att åka hem tills de blivit starkare.
Nu har det gått 10timmar och ingen förändring på värkarna. Detta kommer nog ta tid..