Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vi har valt att berätta för vårt äldre barn. Hon har hittills inte pratat på förskolan om det men skulle hon göra det så är det inte hela världen Heller.
Precis! :) Och sen tror jag det finns två anledningar till. För det första är bebisen en hoppsan, och vi har nog inte riktigt bearbetat klart det än. Sen vill jag skydda barnen från förlusten ifall det inte skulle gå vägen för jag är inte alls säker på att mannen skulle vilja försöka igen. Det är nu eller aldrig liksom.
Hej
Får man vara med här ? Väntar nr 4a den 2a juni,på min födelsedag ????
Hej
Hej
Usch nu blir jag supernervös! Satt precis på toa och kände att det rann till lite. Tittar ner och ser ca 1 tsk klarrött blod. Inga klumpar och inga smärtor men blir så orolig :( är inte sugen på att jobba imorgon ifall något drar igång.
Usch nu blir jag supernervös! Satt precis på toa och kände att det rann till lite. Tittar ner och ser ca 1 tsk klarrött blod. Inga klumpar och inga smärtor men blir så orolig :( är inte sugen på att jobba imorgon ifall något drar igång.
Hej alla!
Jag känner mig helt överlycklig och förvirrad! Plussade för 4h timmar sedan, vårt första barn!!! ???? Jag ser att många av er har flera barn sedan tidigare, kan ni inte dela med er av vad man kan förvänta sig de närmaste 8 månaderna?
Usch, håller tummarna för dig och hoppas allt går bra. Stanna hemma du om det känns bättre. Vilken vecka är du i? Kan du få VUL?
Är det bara jag som fått konstant hunger? jag gjorde en gastric bypass och har inte haft hunger sedan operationen alls, och nu när man är gravid vill jag äta hela tiden..
Jag rapar hela tiden med, inte så fresh haha!