Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Tudelu: åh, förstår hur det känns och blir verkligen ledsen för din skull! :( men du vet ju iallafall att du KAN bli gravid nu så ge inte upp, även om det känns förjävligt just nu..
Stor kram! <3
Här har allting kommit ut nu. Blödde intensivt i 2 timmar med minimala känningar i magen, sen kom hinnsäcken och nu är det som en vanlig mens . Gick fort när det väl kom igång ordentligt, där var 1 1/2 år av försök åt helvete :(
Lycka till ni andra !
Här har allting kommit ut nu. Blödde intensivt i 2 timmar med minimala känningar i magen, sen kom hinnsäcken och nu är det som en vanlig mens . Gick fort när det väl kom igång ordentligt, där var 1 1/2 år av försök åt helvete :(
Lycka till ni andra !
Lycka till ni andra !
Lycka till ni andra !
Och här sitter jag igen med min tomatsoppa och är vrålhungrig när ingen annan är det. Jag mår sämst på kvällarna. Mår illa, rapar, halsbränna och överdrivet hungrig.
Plussade idag!!! Sååå galet glad!
Ett mirakel känns det som!
Fick ett utomkveds som resulterade i akut operation och en äggledare mindre den 14e augusti.
Sen dess gått i ovissheten om ktoppe kroppen fungerar eller om allt va pajjat.
Men så kom det två streck på stickan ikväll!!!
Så lycklig så det är inte sant!
Längtar så tills min sambo kommer hem imorgon så jag kan få berätta nyheten!
Grattis Hannasnartmamma! Vilken nyhet för sambon
Plussade idag!!! Sååå galet glad!
Ett mirakel känns det som!
Fick ett utomkveds som resulterade i akut operation och en äggledare mindre den 14e augusti.
Sen dess gått i ovissheten om ktoppe kroppen fungerar eller om allt va pajjat.
Men så kom det två streck på stickan ikväll!!!
Så lycklig så det är inte sant!
Längtar så tills min sambo kommer hem imorgon så jag kan få berätta nyheten!
Lycka till ni andra !