Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Tudelu: Oj läskigt. Hoppas det ordnar sig. Styrkekram
Jag ansluter mig till gruppen! Vecka 8 idag, min första graviditet, livrädd för missfall!!! Enligt beräkningar och om allt går som det ska så kommer den lille 2 juni <3
Började blöda lite mer igen och gick bokstavligt talat dubbelvikt av smärta under en halvtimme här hemma . Nu har smärtan avtagit men blöder fortfarande, mörkrött och ganska så sparsamt , men vettetusan..
Ringde 1177 men dom vägrar fortfarande ta in mig, fast jag försöker med att jag har ont på ena sidan tillochmed. Kärringen försökte tuta i mig att det är hellugnt så länge testet visar positivt. Det kan det ju göra i föera veckor efter ett missfall med, så det var ju enbart tecken på okunskap och inte ett dugg lugnande :(
Håller tummarna att allt är bra, så jag kan ha en mammaledig i samma ålder i samma stad i juni :D
Men va vad dåligt har ni någon gynakut ? Som man kan åka till? Håller mina tummar för dig
Började blöda lite mer igen och gick bokstavligt talat dubbelvikt av smärta under en halvtimme här hemma . Nu har smärtan avtagit men blöder fortfarande, mörkrött och ganska så sparsamt , men vettetusan..
Ringde 1177 men dom vägrar fortfarande ta in mig, fast jag försöker med att jag har ont på ena sidan tillochmed. Kärringen försökte tuta i mig att det är hellugnt så länge testet visar positivt. Det kan det ju göra i föera veckor efter ett missfall med, så det var ju enbart tecken på okunskap och inte ett dugg lugnande :(
Jo det har vi men man måste få en akuttid via 1177 :(
Jag ansluter mig till gruppen! Vecka 8 idag, min första graviditet, livrädd för missfall!!! Enligt beräkningar och om allt går som det ska så kommer den lille 2 juni <3
Mina test varierade rejält de första dagarna från det att jag såg första lilla skuggan. Om du fick svagt imorse kan det ändå gå bra om testet imorgonbitti är lika svagt som det :)