• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • emajohanson

Jag tänkte hoppa in här med om det är okej! Jag plussade i förrgår och är verkligen i chock. Detta är andra barnet för mig, min lilla kille fyller 2 nästa år i maj :)

• annieh897
    Sandra07 skrev 2015-10-18 17:20:42 följande:

Vad gör ni mot illamående? Just nu förstår jag inte hur jag ska palla att jobba över huvud taget om det fortsätter så här. Har lågt blodtryck oxå så känns som jag ska svimma när jag står upp. Jobbar dessutom i butik så blir jobbigt att må illa när man har kunder. Vilken vecka började ni känna av illamående?

Och ni som varit gravida tidigare, när slutade det?

Är i vecka 7 och började må illa och bli yr i V6. Känns tidigt tycker jag.

Jag började också må illa och bli yr i vecka sex.
  • Erla

Ännu en mindre blödning här :/ usch vilken oro man utsätts för!!

• frestelsen

Jstag har ätit concerta men va tvungen att sluta nu. Är jobbigt då jag läser på universitet. Vet inte om det är influensan jag har eller slutat med concerta. Men har sovit sen i fredags.. kommer inte upp ur sängen.

Ont i kroppen, men ingen feber. Helt jäkla slut, försökte ut o gå igår men blev hem och sova efter 30 min..

• Ankissen

Urk jag är så trött. Har sovit två gånger per dag hela helgen och ändå inte haft några problem att somna på kvällen. Har ingen ork och känner inte att det hjälper att sova. Räknar väl om mig med och gör vecka sex en gång till, jag som trodde på vecka sju förut! :)

• ebe91
    Sandra07 skrev 2015-10-18 17:20:42 följande:

Vad gör ni mot illamående? Just nu förstår jag inte hur jag ska palla att jobba över huvud taget om det fortsätter så här. Har lågt blodtryck oxå så känns som jag ska svimma när jag står upp. Jobbar dessutom i butik så blir jobbigt att må illa när man har kunder. Vilken vecka började ni känna av illamående?

Och ni som varit gravida tidigare, när slutade det?

Är i vecka 7 och började må illa och bli yr i V6. Känns tidigt tycker jag.

Vid förra graviditeten kom illamåendet i v7 och höll i sig till v15 typ. Kommer ihåg att jag sa att jag aldrig mer skulle skaffa barn... ;)
  • princess77

Mitt illamående har kommit nu i helgen.Gick in i vecka 7 idag. Blir illamående när jag är hungrig så jag småäter hela tiden :)
    Trött är jag så in i Norden! Skulle bara gå och lägga mig en liten stund 16.30.....vaknade 18.00!

• mallar

usch, tycker synd om er alla som mås så illa. Själv känner jag ingenting. Men det är väl på gott och ont. Önskar ibland att jag mådde lite illa, men samtidigt inte. Knäpp man är va

• Ankissen
    mallar skrev 2015-10-18 21:23:36 följande:

usch, tycker synd om er alla som mås så illa. Själv känner jag ingenting. Men det är väl på gott och ont. Önskar ibland att jag mådde lite illa, men samtidigt inte. Knäpp man är va

Samma här, jag mår inte speciellt illa men det har jag inte gjort med de andra två heller. Skönt!
  • JaninaH
    mallar skrev 2015-10-18 21:23:36 följande:

samma här! mår inte illa, känner mig knappt gravid förutom ömma bröst och trött.. kanske lite hunger
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
Svar på tråden Junibebisar 2016