Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ska köpa hit salta kex tänkte jag och försöka "dosera" ut över arbetspasset
Nötter är rätt gott också! Det mumsar jag på hemma på kvällen :)
Hej
Är gärna med här.
Fick ett tidigt missfall för drygt en månad sen, måste ha blivit gravid direkt efteråt för igår fick vi ett nytt pluss. 
Misstänkte det eftersom graviditetssymtomen kommit tillbaka, men vågade inte hoppas för mycket. Nu håller vi tummarna att det går vägen denna gång.
Jag är 36 år, har två barn födda -00 och -06, och ett bonusbarn fött -06, förhoppningsvis blir vi då fyrabarnsfamilj till sommaren.
Bara jag som inte har så mycket symptom (än)? Är i v5 (4+6).
Idag har jag bokat in ultraljud 2/11 och inskrivning 23/11. Blev verkligare nu
Hoppas bara pyret stannar.
Bara jag som inte har så mycket symptom (än)? Är i v5 (4+6).
Idag har jag bokat in ultraljud 2/11 och inskrivning 23/11. Blev verkligare nu Hoppas bara pyret stannar.
Mina smaklökar och mitt luktsinne är jätte knas!
Känner ingen smak av salt alls, saltar maten men smakar inte ett Skit! super tråkigt!!
Och mitt luktsinne, allt luktar Skit!
Hängde precis nytvättad tvätt och den luktade seriöst kål, kokt kål! och i går luktade den spya, riktigt illa!! ????
Har en malda med kyckling och kantarellgryta och lukten av kantarell får det att vända sig i magen.
Går antagligen in i vecka 8 i morgon och detta har sedan helgen verkligen tagit en nu vändning!
usch säger jag bara!!
Går in i v. 6 idag, plussade nu för 13 dagar sedan, och dessa dagar har varit dom mest långsamma i mitt liv!!! Vill bara få tiden att gå så man kan slappna av. Fick ett missfall i mars så jag är rädd och orolig. Har haft mycket molvärk som börjar avta nu, skönt det för det har oroat mig endel!
Får ibland som små stick på lite olika ställen i magen!
Har ömma bröstvårtor och mycket sugen på det mesta ;)
Ska på inskrivning på onsdag, det blir nog mycket mer verklighet då:)
Har även bokat in tidigt ultraljud (v. 9 då) på en privat klinik den 10/11!! :)
mina bröstvårtor slutade göra ont, och sedan sade det bara POFF, över natten så vart dom mycket fylligare! haha! 
nu gör dock bröstvårtorna ont igen, men det är ok! haha!
på torsdag gör jag vul och hoppas jag får se ett tickande hjärta, är så nervös och dessa dagar har vart de mest långsamma i mitt liv!!
min insomnia har försvunnit, hade det i några dagar, men nu kan jag somna direkt, och får sova nästan en hel natt utan att vakna!
känner mig dock inte gravid, lite hunger, lite molnande värk som om mensen ska komma, ömma bröstvårtor om man tar på dom, det är det enda! trött har jag alltid vart! inte kissnödig, mår inte illa, inget sug efter mat.. ijga direkkta humör svängningar heller, inte ut över det vanliga iallafall HAHA
Lämnar nu denna tråden då denna graviditet slutade i tidigt mf för mig :(
Lycka till alla ni andra här inne <3
Lämnar nu denna tråden då denna graviditet slutade i tidigt mf för mig :(
Lycka till alla ni andra här inne <3