Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej hej!
Jag testade för tre dagar sen och fick ett plus, baserat på min temperatur hade jag ägglossning den 25:e eller 26:e och då lär barnet komma kring den 20/6.
Jag är trettio år gammal och detta var allra första försöket. Jag tror faktiskt jag blev gravid vid första samlaget efter att vi kom överens om att sluta skydda oss :D Jag var fullständigt övertygad att det skulle ta flera månader, och särskilt eftersom detta var min första ägglossning efter p-ring, så när det dök upp två streck blev jag väldigt överraskad.
Detta är min allra första graviditet. När jag var 22 försökte jag och min dåvarande kille i fyra månader innan vi bestämde oss för att vänta, och jag har sen dess haft en gnagande känsla av att jag antingen har svårt att bli gravid eller är infertil. Så fel jag hade!
Hej! Är gärna med här!
Plussade i fredags och är i V. 5 (4+5) med BF 20/6 bor i närheten av Örkelljunga.
Har inte känt av så mycket tecken förutom att jag till och från är öm i brösten och att jag vaknar äckligt tidigt varje morgon.
Detta är mitt första barn. :)
Usch, alltså illamåendet. Mådde illa med första barnet men det var åtminstone hanterbart igår låg jag hela dagen och mådde så illa att jag i princip ville dö. Idag kändes det bättre så gick upp och försökte äta lite men svimmade nästan efter fem min. Vet inte hur jag ska fixa detta. Är dessutom i slutet på en kurs (pluggar) och har väldigt mycket att göra :(
Hej! Är gärna med här!
Plussade i fredags och är i V. 5 (4+5) med BF 20/6 bor i närheten av Örkelljunga.
Har inte känt av så mycket tecken förutom att jag till och från är öm i brösten och att jag vaknar äckligt tidigt varje morgon.
Detta är mitt första barn. :)
Måste stanna hemma från jobbet idag, helt matt och hjärtklappning bara av att gå upp ur sängen och gå på toa.
6+1 idag.... Önskar att tiden kunde gå lite snabbare! Vill gå i ide och vakna i slutet av november :)
Igår fick jag verkligen bita ihop för att inte kräkas på jobbet. Så jobbigt! Men har upptäckt att om jag äter något salt blir det bättre ett tag. Sitter nu och längtat efter lunch för alla mina mackor ock frukter och grejer som jag brukar ha med mig på jobbet nu för tiden är slut. Har inte vågat väga mig på länge... haha
Igår fick jag verkligen bita ihop för att inte kräkas på jobbet. Så jobbigt! Men har upptäckt att om jag äter något salt blir det bättre ett tag. Sitter nu och längtat efter lunch för alla mina mackor ock frukter och grejer som jag brukar ha med mig på jobbet nu för tiden är slut. Har inte vågat väga mig på länge... haha
Majpan,här är en till som mår illa men som salt funkar på :) jag har nötter,salta pastiller och smörgåsrån uppbunkrat på kontoret och i handväskan!