Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej, nu äntligen vågar jag skriva något här efter att ha läst tråden i några veckor. Är gravid med första barnet, lyckades med andra ivf-försöket. Är i vecka 8, 7+1. Mår så himla illa. Konstant åksjuk och vill inte äta men måste ju.
Nu har illamåendet blivit ännu värre och jag har spytt för första gången nu på eftermiddagen. Började när jag satt på bussen från jobbet mot förskolan. Fick ringa sambon och säga att jag inte pallade hämta utan åkte direkt hem och kastade mig över toan. Fy fan!
Gud vad jag tackar min lyckliga stjärna att jag sluppit må illa, när man läser hur andra mår! Hoppas det går över för eran del.
Med min förra (första) mådde jag toppen och arbetade till två dagar innan vattnet gick. Nu har jag haft lite ont i tuttarna. Hoppas den här går lika smidigt som den förra.
Har era graviditeter skiljt sig åt mkt?
Jag har ju två barn sen tidigare och har inte mått illa speciellt mycket alls. Inte den här gången heller vad det verkar i alla fall. Tycker så synd om er som gör det. Jag är grymt trött, det är mitt stora dilemma, kissnödig hela tiden och hungrigare. Fysiskt har jag ont i tuttarna mer eller mindre varje dag och vårdguiden har blivit större. Molvärk lite till och från.
Hej,
Vill gärna vara med här. Plussade i helgen :)
BF 25/6, 36 år, första barnet
Går in i vecka 7 på onsdag. Blir fruktansvärt äcklad av kött i alla dess former. Dom senaste dagarna har jag levt som vegetarian. Annars så har jag mest ont i brösten (har implantat i större modell sedan 2010) och förstår inte hur dom ska kunna bli större. Har nog F kupa redan nu. Jaja. Det här går bra iaf :)
Idag är jag i v 8 (7+2) längtar till dessa 12 v passerat så man kan andas lite utan o oroa sig för mkt!
Mest längtar jag till julafton då ska våra föräldrar få veta hoppas man kan gömma magen är i v 17+5 då!
Oj,skall ni vänta till jul med att berätta?!
Jag hade tänkt att berätta i vecka 12 i slutet av november :) Väntar andra barnet och tycker redan att jag är svullen i vecka 7.
Mina två bästa vänner vet redan annars har jag lyckats vara tyst.
Nu har jag sjukanmält mig för två dagar framåt. Drog till med att jag hade magsjuka. Är ju en halvsanning i alla fall.