Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ringde 1177 för att höra vad de tyckte om att ta Postafen mot illamåendet eftersom jag inte kan äta ordentligt. De tyckte att jag mådde då pass dåligt att jag skulle besöka akuten så nu sitter jag där och väntar på att få träffa läkare... Kul start på veckan.
Ringde 1177 för att höra vad de tyckte om att ta Postafen mot illamåendet eftersom jag inte kan äta ordentligt. De tyckte att jag mådde då pass dåligt att jag skulle besöka akuten så nu sitter jag där och väntar på att få träffa läkare... Kul start på veckan.
Bara jag som inte har så mycket symptom (än)? Är i v5 (4+6).
Idag har jag bokat in ultraljud 2/11 och inskrivning 23/11. Blev verkligare nu
Hoppas bara pyret stannar.
5+1 idag och rengöringsmedel luktar illa, vanlig Ajax spray... 
Nu har jag fått lergigan comp utskrivet mot illamåendet. Så himla skönt, hoppas det hjälper nu så att jag kan fungera normalt och ta hand om och vara närvarande för min första lilla guldklimp!
Jag plussade förra torsdagen, väldigt svagt plus, men de syntes.. Ingen trodde på mej att jag redan kände av de så tidigt.. Har haft grymt mycket "mens"värk, mått lite illa och varit väldigt trött.. Imorse fick jag ett starkt plus???? ringde till bm och bokade tid den 2 november???????? jag sa att jag ville ha tidigt ul just för att ja är så rädd för att där inte ska va något.. Hon sa då att jag måste överdriva för att få de.. Men om jag själv betalar för de så kan dom väl inte neka? Är alla lika nojiga? Jag är i v 4
5+1 idag och rengöringsmedel luktar illa, vanlig Ajax spray... 
Hemma från akuten. Har fått Postafen och Lergigan mot illamåendet, hoppas att det hjälper! De gjorde även VUL, så jag fick se ett tickande hjärta! Blev daterad till vecka sju (6+1).
Fick frågan om jag var gravid av min bästa kollega i fredags. Jag mådde så illa, sade; Åh vad jag mår illla, och så gick jag och tog några pepparkakor då socker hjälper för mig. Andra gången jag gjorde samma sak frågade hon: - "Linda är du gravid"?