Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jahapp, fem dagar efter att illamåendet tog fart har jag nu spytt för första gången. Inte kul. Om två dagar ska jag dessutom åka bil rätt långt för att gå på begravning och jag gruvar mig så över hur det ska gå. Usch, inte kul detta.
Inheaven,jag har en cykellängd på ca 34 dagar. Ibland mer och ibland mindre. Jag kan vara på allt mellan 6+0- 7+0 ;)
Får se vad UL nästa vecka visar..
Hej :) vill gärna vara med, har BF i juni, vet ej vilket datum än :)
är i vecka 7. 6 + 1
Hallå! :) Här är en till som har plussat, enligt ägglossningen är bf 26/6 och jag är då i v 5 (4+1).
Bf beror pa sista mens och hur lang ens menscykel ar - eftersom agglossningen (da befruktning sker) beror pa menscykeln. Sa aven om er sista mens var samma dag skedde agglossning vid olika tillfallen, och bf kan saledes skilja pa flera dagar.
Sadarja - da kunde jag inte halla tyst langre... bf 6 juni och v. 7+0 idag!
Tisdag. Dagarna går långsamt. På torsdag får jag veta om graviditeten fortskrider som den ska just nu. Men som min man sa: "jag är mer orolig för v.10. Den veckan är värsta veckan." Det är då vi fått våra missfall tidigare. På torsdag är jag i sista dagen i v.7 (6+6). Hoppas på att se ett hjärta slå så vi vet att allt börjat på rätt sätt i alla fall.
V. 8 idag (7+0), denna trötthet! :( när släpper den? Jag känner mig bedövad i hela hjärnan.
Hej allihopa.
Är i vecka 6. Beräknad till den 16 juni 2016 ????
Tröttheten äter upp mig.... Dock inte illamående längre:)
Jag har sån extrem hunger just nu! Är hungrig hela tiden men är inte sugen på något överhuvudtaget.. kan äta middag typ och sen 10 min senare är jag dödshungrig igen. Jättejobbigt då illamående kommer med hungern...