• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Nillaa

Hej, har följt er på avstånd en tid.
    Nillaa, 33 år, Göteborg, första barnet, bf beräknad till 4 juni.

Mår i stort bra men är väldigt trött. 
    Trevlig tisdag!

• Cayotes

Hej är oxå gravid v 6 och enligt mina beräkningar så är den lille beräknad till 19/6 , har mild "mens" värk och ömma tuttar. ????

• Hansson88

Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.

Är detta ett missfall?

Jag är i v 6 + några dagar.

Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?

• Grus grus
    Hansson88 skrev 2015-10-20 15:55:46 följande:

Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.

Är detta ett missfall?

Jättesvårt att säga om det är ett missfall. Om du får ont dessutom, är det stor risk för att det är ett missfall. Ring och be att få komma in.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • princess77

Tyvärr är det sällan du får ett VUL i vecka 6 om man blöder. Det enda man kan göra och avvakta. Är det ett missfall får man ont och man börjar blöda ordentligt.
    Man kan även blöda i början av graviditeten utan att det är nån fara. Håller tummarna för att det slutar!

• mallar
    Ankissen skrev 2015-10-20 13:58:51 följande:

Jag har testat fyra gånger med vanliga cb och ser jättestor skillnad med! Testade 4/10, 6/10, 12/10 och 15/10. Nu börjar det bli dags snart igen. Får knata upp på lunchen i morgon och köpa mig ett tvåpack! :)

Varför fortsätter ni testa? För att se att sträcket blir starkare eller? Inget dömande, mest nyfiken?
  • mallar
    Hansson88 skrev 2015-10-20 15:55:46 följande:

Är detta ett missfall?

hoppas det inte är ngn fara. Vet flera som haft blödningar utan att det varit ngt. Håller tummarna för dig
  • JaninaH
    mallar skrev 2015-10-20 17:23:24 följande:
    Varför fortsätter ni testa? För att se att sträcket blir starkare eller? Inget dömande, mest nyfiken?
    jag testar mest för att lugna mig, jag är rädd att allt inte är bra efter att ha haft utomkveds, vill bara lugna mina nerver
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • mallar
    JaninaH skrev 2015-10-20 17:34:40 följande:

jag testar mest för att lugna mig, jag är rädd att allt inte är bra efter att ha haft utomkveds, vill bara lugna mina nerver

Usch va jobbigt för dig. Om du skulle ha utomkveds igen skulle det då göra att testerna inte visar ngt. Nu blev jag också nojjig. Kanske ska testa jag med
  • frucgsvensson
    Ramiz skrev 2015-10-20 12:51:25 följande:

Går in i v 8 idag :)

All denna trötthet, seghet, nada lust till nått, när slutar det? Är sjukskriven en månad framåt men fy satan vad det är tråkigt... Känner ingen hunger, inget duger av det jag äter... Tvingar i mig frukost, lunch, middag å mellis...

Illamåendet börjar komma fram mer nu å jag har vart nära på att kräkas flera gånger idag... Usch jag som hatar att kräkas :(

..å jag är typ helt tvärtom! Är också i vecka 8 och äter som en häst! Är sugen på mycket skräpmat! Mer å mer illamående för mig med men aldrig så pass att jag behövt kräkas.
Svar på tråden Junibebisar 2016