Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Var hos Barnmorskan i fredags förra veckan och hon sade då att jag är i vecka 8, alltså 7+4 nu idag, så bebi keks är alltså beräknad just nu att komma runt den 10:e Juni.
Det är mitt andra barn och allt har varit annorlunda, än så länge har jag sluppit illamåendet som jag hade förra graviditeten.
Men har däremot fått problem med bäckenet lite smått, faktiskt lite mer för varje vecka beroende på hur och vad jag gör.
Sen blir jag väldigt trött i benen och ryggen..samt är konstant hungrig!
Majpan,det gjorde du rätt i ifall du inte mår bra. Jag fick sådana yrselattacker förra veckan att jag var varit hemma i 4 dagar. Skall prova och gå tillbaka till jobbet imorgon och resten av veckan.
Oj vad jag har missat när jag varit på semester. Tänker inte ta mig igenom allt ni skrivit men välkomnar alla nygravida :)
Oj,skall ni vänta till jul med att berätta?!
Jag hade tänkt att berätta i vecka 12 i slutet av november :) Väntar andra barnet och tycker redan att jag är svullen i vecka 7.
Mina två bästa vänner vet redan annars har jag lyckats vara tyst.
Jag är sååå svullen om magen på kvällarna nu. Vecka 7 bara men jag ser ut att vara i femte månaden på kvällarna. Kommer att bli svårt att dölja, det blir till att gå hem från jobbet tidigt innan magen svullnar för mycket
Beklagar och skickar kramar. Efter din historia, kan du inte få en utredning?
Hej,
Vill gärna vara med här. Plussade i helgen :)
BF 25/6, 36 år, första barnet
Är det någon annan än jag som svullnat upp?
Jag har svullnat upp, ska på bröllop i helgen å kläderna som jag prövade för en vecka sedan känns bara fel, vågen visar inget, tårarna bara sprutade...
Jag är bara 4:5
Mensvärk på ena sidan... E livrädd att gå på toa, tänk om något ska gå fel.
Känner mig så ensam då jag inte kan prata med någon om allt. Dessutom har jag bonusbarn hemma så jag å maken kan inte heller prata... Det gör att man grubblar en del för sig själv...
Mitt illamående har äntligen blivit bättre. Men det har däremot bytts mot rapningar och kräkningar. Eftersom jag inte mår så illa längre kommer kräkningarna utan förvarning. Otroligt jobbigt.
Kvällspromenaden med man och hund slutade med att jag stod och kräktes i en buske.
Var hos Barnmorskan i fredags förra veckan och hon sade då att jag är i vecka 8, alltså 7+4 nu idag, så bebi keks är alltså beräknad just nu att komma runt den 10:e Juni.
Det är mitt andra barn och allt har varit annorlunda, än så länge har jag sluppit illamåendet som jag hade förra graviditeten.
Men har däremot fått problem med bäckenet lite smått, faktiskt lite mer för varje vecka beroende på hur och vad jag gör.
Sen blir jag väldigt trött i benen och ryggen..samt är konstant hungrig!