• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • JaninaH
    mallar skrev 2015-10-20 17:41:21 följande:
    Usch va jobbigt för dig. Om du skulle ha utomkveds igen skulle det då göra att testerna inte visar ngt. Nu blev jag också nojjig. Kanske ska testa jag med
    nej det visar inte det, men hormonerna ökar vilket tyder på att allt är normalt, inget mf på g eller ma, och om det va utomkveds hade det högst troligen redan börjar göra ont och blöda..
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • Grus grus
    JaninaH skrev 2015-10-20 18:01:06 följande:

nej det visar inte det, men hormonerna ökar vilket tyder på att allt är normalt, inget mf på g eller ma, och om det va utomkveds hade det högst troligen redan börjar göra ont och blöda..

Tänk bara på att om du plötsligt upptäcker ett svagare streck, så är det så att efter en tid in i graviditeten slår värdena på hcg över. För att då få starkt, måste man spä ut det med lite vatten.

Jag vill bara att du ska veta, så du inte får panik en dag om du kommer att fortsätta testa.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • lillmysan
    Hansson88 skrev 2015-10-20 15:55:46 följande:

Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.

Är detta ett missfall?

Jag är i v 6 + några dagar.

Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?

Hej! Med mitt första barn hade jag bruna och rosa flytningar och blod under heeela graviditeten och min son kom ut fullt frisk 5 dagar innan bf.

De det dem alltid frågade mig var om jag hade ont i magen, alltså riktigt ont.

Hemsk sak att uppleva, i know. Men försök att göra något som får dig att tänka på annat

Se en film eller umgås med någon som pratar mycket om sig själv ????
  • JaninaH

fyfan tji fick jag, inte haft något illamående, och gick nyss upp och spydde, vilket är svårt när man haft gastric bypass! och inget är lockande att äta heller, jag som MÅSTE äta efter min operation.. jag tvingar i mig mat även om jag inte ens vill ha.. hur ska detta sluta..

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • Krusidull

Hej, är det ok att jag hoppar in här?
    Gravid med andra barnet, har en dotter på 14 månader och plussade i fredags. Bf är lite osäkert, men baserat på senaste mens så bör det bli runt den 18/6. :)

• frestelsen

Asså jag läser för mycket.. min mage är JÄÄÄTESTOR tänk om det är sån mola eller vad de heter.. hjälp mig sluta noja

• Erna87
    Grus grus skrev 2015-10-20 16:07:44 följande:
    Jättesvårt att säga om det är ett missfall. Om du får ont dessutom, är det stor risk för att det är ett missfall. Ring och be att få komma in.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Hej,
    Är i v 8 och har också haft två dagar med bruna flytningar , pratade med Bm tidigare idag och hon sa att det är helt normalt så länge du har andra graviditets symtom så fortlöper graviditeten som det ska .. Så inget att oroa sig ..
  • Erna87
    Hansson88 skrev 2015-10-20 15:55:46 följande:

Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.

Är detta ett missfall?

Jag är i v 6 + några dagar.

Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?

Är i v 8 och har också haft två dagar med bruna flytningar , pratade med Bm tidigare idag och hon sa att det är helt normalt så länge du har andra graviditets symtom så fortlöper graviditeten som det ska .. Så inget att oroa sig ..
  • lindathe

Missfall igen

Var gravid i september, testade den 13/9, BIM 16/9, det visade ett plus. Hann glädjas i en vecka, sedan började jag blöda 20/9 i vecka 6. Gjorde ett VUL som inte visade något foste. För någon vecka sen fick jag alla symptom igen, ont i brösten, illamående osv. Testade i söndags, fick ett plus, men började nu blöda igen. Missfall en gång till? Nästan precis samtidigt som förra gången. Det värsta är att jag knappt vill fortsätta försöka och testa, när det vänder så plötsligt. Har två barn sen tidigare, så jag kan tydligen få fullgångna graviditeter, hade ett utomkveds för 10 år sen.

Svar på tråden Junibebisar 2016