Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
nej det visar inte det, men hormonerna ökar vilket tyder på att allt är normalt, inget mf på g eller ma, och om det va utomkveds hade det högst troligen redan börjar göra ont och blöda..
Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.
Är detta ett missfall?
Jag är i v 6 + några dagar.
Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?
Det skulle vara en smilet ist för alla frågetecken
fyfan tji fick jag, inte haft något illamående, och gick nyss upp och spydde, vilket är svårt när man haft gastric bypass! och inget är lockande att äta heller, jag som MÅSTE äta efter min operation.. jag tvingar i mig mat även om jag inte ens vill ha.. hur ska detta sluta..
Hej, är det ok att jag hoppar in här?
Gravid med andra barnet, har en dotter på 14 månader och plussade i fredags. Bf är lite osäkert, men baserat på senaste mens så bör det bli runt den 18/6. :)
Asså jag läser för mycket.. min mage är JÄÄÄTESTOR tänk om det är sån mola eller vad de heter.. hjälp mig sluta noja
Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.
Är detta ett missfall?
Jag är i v 6 + några dagar.
Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?
Missfall igen
Var gravid i september, testade den 13/9, BIM 16/9, det visade ett plus. Hann glädjas i en vecka, sedan började jag blöda 20/9 i vecka 6. Gjorde ett VUL som inte visade något foste. För någon vecka sen fick jag alla symptom igen, ont i brösten, illamående osv. Testade i söndags, fick ett plus, men började nu blöda igen. Missfall en gång till? Nästan precis samtidigt som förra gången. Det värsta är att jag knappt vill fortsätta försöka och testa, när det vänder så plötsligt. Har två barn sen tidigare, så jag kan tydligen få fullgångna graviditeter, hade ett utomkveds för 10 år sen.