Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
välkommen vecka 7 (6+0) dock tror jag inte att jag är så långt gången, hade mys 23e sep.. men ska på vul på torsdag så får se då! tog ett nytt test för att jag ville se om mitt hcg gått up, detta är resultatet ... 6 dagar sedan vs idag

Går in i v 8 idag :)
All denna trötthet, seghet, nada lust till nått, när slutar det? Är sjukskriven en månad framåt men fy satan vad det är tråkigt... Känner ingen hunger, inget duger av det jag äter... Tvingar i mig frukost, lunch, middag å mellis...
Illamåendet börjar komma fram mer nu å jag har vart nära på att kräkas flera gånger idag... Usch jag som hatar att kräkas :(
Barnmorskan sa till mig att trötthet är positivt för det visar att bebis vill till och utvecklas :)
välkommen vecka 7 (6+0) dock tror jag inte att jag är så långt gången, hade mys 23e sep.. men ska på vul på torsdag så får se då! tog ett nytt test för att jag ville se om mitt hcg gått up, detta är resultatet ... 6 dagar sedan vs idag
I min förra graviditet var jag inte illamående en endaste gång (gick också upp 15 härliga kilo, haha). Mådde helt enkelt lite för bra. 
Om nu illamåendet kommer, när kom det för er? Eller har det redan börjat?
Aldrig mer lergigan comp...! Däckade i soffan med hjärtklappning och har legart här helt utslagen mellan sömn och knapp vakenhet i snart tre timmar. Hög puls, skakig, orkar knappt sitta upp. Och denna skulle vara mer uppiggande än Postafen?!
Jag har testat fyra gånger med vanliga cb och ser jättestor skillnad med! Testade 4/10, 6/10, 12/10 och 15/10. Nu börjar det bli dags snart igen. Får knata upp på lunchen i morgon och köpa mig ett tvåpack! :)
Nu har jag varit hos BM för första gången (denna gången) Eftersom min mens är så oregelbunden kan jag vara allt mellan 6+0-7+5 enligt henne så nu har jag fått tid för VUL nästa vecka den 28 oktober. Längtar!! Kanske blir mer verkligt då!
Jag har testat fyra gånger med vanliga cb och ser jättestor skillnad med! Testade 4/10, 6/10, 12/10 och 15/10. Nu börjar det bli dags snart igen. Får knata upp på lunchen i morgon och köpa mig ett tvåpack! :)