Serah skrev 2016-02-22 22:51:38 följande:
Oj! Dyrt! Jag valde kub, visst kostar det men 330kr är inte lika farligt som 1500kr :o det var av olika skäl vi valde det. Dels för stt jag är över 30, vill se att allt är bra innan rul, med nr 3 uppräcktes en cysta på rul som följdes upp under hela graviditeten, det slutade väl men oron att nåt liknande ska dyka upp med denna finns ju också. Nu var dwt för tidigt att se ändå så... :/ men sannolikheten är nog väldigt liten skulle jag tro (hoppas jag)
Kostar kub mycket i Norge? Eller var det den summan du skrev?
Ligamenten känner jag också, som mest när bag ligger ner och reser mig snabbt, eeler det klassiska när man nyser, Aj!
Hade 118 i järn så det var bara att börja knapra igen för min del. Men jag är lika trött för det :p
1500 är bara för att få ett vanligt ul :/ Har ingen aning om vad kub kostar. Säkert massor..
Hade lätt betalat 330 kr bara för att få se knodden innan rul.
Förstår att ni ville kolla. Cystor har väl en tendens att vilja komma tillbaka? Skönt att det gick bra förra gången iaf.
Åh, vid nysning har jag inte känt nåt än. Tror inte att jag gjorde det med dottern eller. Men det är vanligt alltså?
Dock när jag hostar känns det som att jag ska kräkas för hostningen sitter så djupt :/
Har järntabletterna börjat hjälpa då? Det tar väl några veckor innan man känner nån eventuell skillnad tror jag.