BF Augusti 2016
Du skriver om huvudvärk, detta har jag också haft lite till och från, sedan kan jag lova en sak, även när du sett ul...så kommer du nojja ändå, det ingår lixom ;)Detta känns igen rejält.....jag har för första och enda gången klappat till min make, han blev nog lika chockad som jag, jag blir vansinnigt lätt irriterad på honom, och stör mig på småsaker...Oj, hehe i detta ämnet så är jag en riktig fegis, paranoid nästan ..Jag vet när min egen mor var höggravid så mitt i en flytt så lyfte hon ett kylskåp, inget hände, Men jag själv är jätteorolig för att lyfta minsta lilla...önskar så innerligt att man bara kunde få njuta...detta är ju min sista..
Och sådär feg med tunga lyft var jag med dottern. Vi flyttade i vecka 12 och då vågade jag inte hjälpa till för jag hade ju hört att gravida inte skulle lyfta tungt, haha. Min stackars man fick bära typ allt själv :P
Förstår att du är orolig. Speciellt när det är sista för er och med din historia. Är ju bättre att ta det säkra före det osäkra om man kan :)