BF Augusti 2016
Ja jag har känt mig lite skeptisk och så men han kan verkligen förföra mig min kille ^^Åh bebisen hör... Det har jag inte tänkt på. Stackars liten! Haha omg
Ja jag har känt mig lite skeptisk och så men han kan verkligen förföra mig min kille ^^Åh bebisen hör... Det har jag inte tänkt på. Stackars liten! Haha omg
Ja, det är nog rätt kul att ha en bror som är så nära i ålder också!
Ja det för med kläderna blir ju praktiskt. Och många av har känts så tråkigt att lägga undan så fort - för att jag tyckte så mycket om dem. Nu får jag använda dem igen!
Hon var helt säker. Och jag bad henne förklara hur det hade det ut om det var en pojke så nu fattar jag hur hon kunde se också. Har världens mest pedagogiska ultraljudssköterska som verkligen tar sig tid att förklara när man inte riktigt förstår vad det är hon pekar på. Så jag känner mig väldigt trygg med hennes slutsatser både gällande kön och barnets hälsa.
Jag önskar att alla ul-bm var som min. Det är ju förskräckligt att man ska behöva gå därifrån och inte ens va säker på att allt var ok. Min pratar hela tiden. Typ "nu tittar vi på låret. Och då vill jag se att det finns två ben i låret. De ser vi här. Det ser perfekt ut. Det här vill jag se för att veta att barnet kommer kunna gå. " Och så fortsätter hon med varenda liten kroppsdel. Och stannar upp efter varje och frågar om vi förstår och ser det hon ser. Helt jävla fantastisk är hon!
Har inte hört begreppet pottställningen - men to underifrån soon on hon satt på en potta såg vi. Kan det va så du menar?
Haha vore ju lagom kul om bebis första ljud låter som en själv under akten. Haha Nej shit jag får bromsa lite här hemma nu ;)Javisst han är en riktig charmör när han vill ha något. Haha! Jag ska också säga så till magen nästa gång så får vi se vad killen säger :) och som du säger så kan man ju kela och göra annat än att rent ut ligga. Ska satsa lite mer på det nu.
Med rörelser så är det samma för mig som flera har skrivit. Först bara på rygg, men nu lite när som helst :) 16+5 nu.
Zarizen, inga vintips tyvärr. Gillar inte vin :P Har gått 1,5 år utan alkohol nu. Känns skönt faktiskt!
De på systemet brukar vara bra på att ge tips tycker jag. Ge dem ett försök kanske?
hahahahah skrek till av skratt här, min man frågade vad det handlade om så jag översatte och han fick ett stort leende på läpparna, å sedan kom det. OMG hahahahahhahah
Hej! Tack så mycket för ert stöd fina ni! Hjärtat slog och det såg bra ut men barnmorskan kunde inte mäta något sa hon. Jag blev väldigt orolig när hon sa att detta är något väldigt ovanligt när man blir flyttad så långt. Min barnmorska är ledig på fredagar så jag ska ringa henne på måndag. Ska försöka lugna ner mig och njuta av helgen. Vi såg ju trots allt att hjärtat slog. Tack för ert stöd <3
Hej!! Jag vill också vara med här!!
Jag är 25, väntar första barnet den 31/8.
Är alltså i vecka 16+1.
Rul inbokat den 5/4... Och jag längtar sinnes dit!!
Tittade aldrig på klockan, men skulle gissa på 40 minuter typ.
Usch vad det är jobbigt de här veckorna innan man vet att man känner bebis dagligen. Har känt jättemycket i början av veckan och nu är det plötsligt mycket mindre rörelser. Förmodligen sparkar hon bara år fel håll och jag har känt av henne lite varje dag, men nu har jag ju vant mig vid att det är ständig boxningsmatch därinne så man börjar oroa sig ändå.
Haha! Ja lite olämpligt första ljud kanske ;) hundskall och andra ljud kommer pysen få vänja sig vid då vi har en valp här hemma som älskar att jaga våra två katter. Blir mycket spring, skällande och jamande :pHåller med! Den här tråden är så underbar <3 alla får vara med och man får alltid gensvar från någon (tycker jag det känns som iaf) var med i en annan tråd men där skriver ingen. Kanske en gång i veckan om ens det. I septembertråden jag hängde lite i (tänkte att eftersom jag beräknat 30/8 så kunde det ju bli september också) där gick alla med i en fb-grupp som dom startat. Kändes lite trist. Men här är det så god stämning och härliga människor <3