Augustibarn16, va kul att du skriver! :) jag har också det så där med min svärmor. Känns bra, och när jag försöker ta henne får jag henne alltid haha. Men det där hon sa om ersättning kändes inte så snällt :( men jag kanske bara är känslig?
Alla bebisar växer olika! Så långe din dotter följer SIN kurva så är allt som det ska :) BVC har ju stenkoll på dom. Både jag och sambon är långa (jag är inte så lång, 1,70) och smala så det är inte konstigt om vår dotter också är det. Tycker folk ska oroa sig mindre. Alla ser ju olika ut i vuxen ålder så varför kan dom inte göra det när dom är bebisar också?
Nmg skrev 2016-11-20 23:25:29 följande:
Ja precis så är det! Usch superläskigt! Gjorde ni nåt speciellt när hon blev sådär?Jag skulle inte googla på detta känner jag gör då började man komma in på sidor om psd lätt att somna nu...
Föressten vart sover era bebisar? Vi har lagt honom i hans babynest i hans spjälsäng som ör vid min sida, sen npgra dagar tillbaka, annars sov hab mellan oss
Jag brukade nog lägga handen på hennes rygg/bröst mer som en reflex. Vet inte varför haha för det hjälpte nog inte! Men kändes bra. Tror att jag satte henne upp också om hon låg.
Vår lilltjej ligger mellan oss i hennes babynest :) men hon börjar bli för lång för den. Vi har funderat på att låta henne sova i sin spjälsäng som står bredvid sängen men varken jag eller sambon känner oss redo för det. Har funderat på om jag ska fråga om hennes faster vill sy ett större babynest. Hon är super duktig och jobbar med att sy! Blir så imponerad :O