BF Augusti 2016
Ingen av er som redan har barn som har erfarenhet av tänder och amning? :)
Ingen av er som redan har barn som har erfarenhet av tänder och amning? :)
Som redan har barn från innan*!
Okej ja då ska jag försöka va lugn haha ?? Hon är en riktig bitare och har alltid varit..
Oj det ska inte va frågetecken där :) råkade lägga in en emoji
Hoppas hon lägger av med bitandet då xD
Har du förresten hittat någon trevlig öppen förskola än? :)
Jag fattar! Jag har nt varit på nåt alls än haha :/ börjar bli dags! Just nu är mini lite gnällig (en sån där utvecklingsfas tydligen) men när d e över tänkte jag ge mig på nåt! Vilken kyrka gick du till? :)
Idag fick våran lilla tjej sin första smakportion :) Va jättekul och hon älskade de! Potatis och majs ;)
Jag har fuskat lite, min son har fått smaka på clementin och äpple, ett tag. Han suger ut safterna, igår fick han smaka havregrynsgröt och idag mosad avokado. Han verkligen älskar det, men minerna han gör är ju bara för roliga. Tur man har kamera så man kan föreviga ögonblicken!
Jag har också hört det men han är så nyfiken på allt och blir glad över all mat jag stoppar i hans mun, sen tkr jag frukt är bra oavsett hur sött de än är, så det struntar jag i. Han blir nämligen lika glad över havregrynsgröt som han blir av en clementin. Så det har inte satt några spår hos honom!
Åh herregud, har hon redan fått tänder? Jag hoppas min inte får innan jag slutar amma. Han har börjat bitas och hade han haft tänder hade det gjort bra mer ont än de gör nu, så tack gode Gud för det! ;0
Hazel, stackars liten! Ja urs de känns inge bra när dom är täppta. Vi har koksalt som sprutar en ganska stark stråle, och köljer ut allt skit hon har i näsan. Om han bara är svullen vet jag inte vad som hjälper :( hopps du fick några timmars sömn inatt iallafall.
Vi va på äventyr igår så våran lilla va heeeelt slut igår kväll! Nu har hon sovit 12 timmar (med paus för blöjbyte och mat). Hon som annars bara tar korta naps