BF Augusti 2016
Jag måste bara fråga hur ni gör med besök numera när barnen har blivit äldre (ni som bor i samma stad) hur ofta träffar ni barnets mormor/farmor ? Har ni egna mor och farföräldrar i livet som Oxå träffar era barn?
Anledningen till att jag undrar är För att min mans mormor tjatar heeeela tiden att hon inte får träffa bebisen (de träffas typ varannan vecka) hon kan ringa och säga att hon kollar på hans foto varje dag och att det värker i hjärtat att inte träffa honom oftare. Jag blir snart galen på detta! De var här allihopa för några dagar sen på kalas och sonen sov, de var de här i nästan 3 timmar och väntade på att han skulle vakna. Jag höll
På att få nåt fel kan jag lova. Vi hade Även annat folk på besök som inte hade sittplats så när de andra kom så var det dags för de att gå tycker jag men nä de satt kvar och väntade . Min mans föräldrar träffar honom minst 1 gång i veckan ca 2 timmar varje gång. Min pappa träffar honom om vi äter lunch ute när pappa är
Ledig. Min mamma kan jag träffa ute ibland går jag förbi hennes jobb typ 20 min och hälsar på.
Mina svärföräldrar har inte varit barnvakt än och häromdagen sa de att grannen säljer lite saker som nenes barnbarn inte använder så de tänkte köpa en resesäng. What?!! De har alltså inget annat barnbarn utan ska enbart köpa en säng och ha hemma för vårt barn. De har alltså inte varit barnvakt en endaste minut och tror art han kommer sova där snart? Tycker det känns lite psykopatiskt att göra ett rum åt honom där faltiskt.
Har sagt till min man oxåDet här med att hans mormor väl Träffa barnet oftare och att jag blir stressad av allas krav och hab sa att vi inte ska lyssna på henne hon ät ca 90 år och klagar på allt. Men hon säger ju det varje gång vi ses, svårt att inte lyssna? Och varje gång vi ses så säger hon " han är ju så lik dig" med en negativ ton. Så jag frågade henne sist om det var negativt av barnet var likt mig? Då sa hon att hon hade velat att barnet hade varit mer liksin pappa oxåJa men absolut jag ska stoppa tillbaka honom i min mage och göra om hans utseende.... Blir tokig på tanten!