Anonym (Mamma) skrev 2016-01-18 19:07:30 följande:
Haha! Alla kan se att jag inte har sagt lika hemska saker som alla andra. Folk har sagt att mitt barn kommer se billigt ut, att vi är WT (hemskt uttryck förresten), att jag är dum i huvudet osv.
Nej nej du kan ju sitta och inbilla dig det när du kvackar som en White Trash, resonera som en White Trash och slår i från dig dina dumma argument som just det en White Trash.
Sitter och anser att flickan är till för din egoistiska välbefinnande i första hand för att DU anser att det år så fiiint med krosskadade öron för att hon skall se ut som en trofé docka, än att vara ett barn.
Det är tydligen HELT okey att behandla ditt barn som en leksak för att det skall vara ögongodis för dig. Men när folk ryter ifrån till dig så skall du sitta och bli tjurigt som ett barnm och komma med WT-argument "jag har ju inte sagt lika hemska saker". Nej med du gör hemska saker mot ditt barn.
Du är i grund och botten samma skrot och korn som en barnmisshandlare. Det är personer med dina White Trash argument som borde göra att pierca barn under 12 års ålder skulle räknas som grov barnmisshandel. Så att föräldrar inte för griper sig på barnet med de smaklösa White Trash argumentet "men jag tycker det blir så fint".
Människor som Anonym (mamma), borde hålla sig till dockor i stället för levande barn.