Belly skrev 2016-04-13 22:43:40 följande:
Jag lider på riktigt med dig för sådär dåligt mådde jag för några veckor sedan som jag nämt förut.
Medicin och absolut liggläge och äta det lilla och enda man kan. Det är fruktansvärt jag vet men det enda man kan göra är att ta en dag i taget.
Det känns som livet sakta rinner ur en och kroppen och psyket bryts ner. Och det enda man kan göra är att räkna dagar.
Det kommer att vända! Jag kan knappt tro det men nu är jag hanterbart illamående och kräks bara 1 gång per dag. Det känns som livet kommer tillbaka till mig och det kommer det göra för dig också!!
Tack för dina uppmuntrande ord, så jäkla skönt med någon som förstår hur det är!!
Exakt sådär känns det för mig, att livet rinner ur mig. Jag mår så extremt illa dygnet runt i kombination med sjukdomskänsla i hela kroppen och har så ont i magen/halsen av att ha kräkts massor så jag vet inte vart jag ska ta vägen, att ens ändra ställning i soffan/sängen ger mig kväljningar.. Ibland känner jag bara att jag skulle vilja slänga mig utför ett stup om jag bara orkade kravla mig dit :p