boniish skrev 2016-04-16 10:37:39 följande:
Hehe Gud va jobbigt när allt ska köpas haha. Hur långt är du? Hur mår du utöver annars ? Ja blir så orolig eftersom ja har försökt i 2år med min man & lyckades en gång & fick MF & nu efter 1år gravid igen så blir ja orolig men va på vul 7+3 & såg ett tickande hjärta & allt var som de skulle. Är i vecka 9 idag !
Ska på semester idag till Tyskland så ska gå kolla där oxå i veckan tänkte ja. Dem är bäst jämfört med Sverige & kontroller
Haha köper inte alla måltider , lagar sambon maten så går de fint men ja vill inte röra den lr se den förrän den är klar...så de är väl när ja jobbar som jag fuskat om ja inte har matlåda me mig haha ..
Jag är i v10 , 9+5 , hwr mått som en påse skit bokstavligen sen v6.. när de var som värst var jag sängliggande i dagar av hemskt illamående. .nu mår ja bättre men illamåendet är kvar men hanterbart. .får nån dag då och då som är åt helvete , typ idag haha.. men jag mår BRA ändå ;) vi hwr oxå försökt "lämge", 2 år, fick MA 2013 & sen en mola så fick inte börja försöka förrän 2014 igen..Vi har gjort utredning och allt såg bra ut så vi väntade på IVF kallelse för vår läkare sa att vi ska få hjälp direkt, då + ja 3 mån senare.. Va på vul v6+2 & hjärtat tickade. . En sån underbar lättnad..ska tillbaka nästa vecka & göra ul, får täta kontroller pga molan senast.. tkr du ska försöka slappna av , de mår ni bäst av ! Jättesvårt jag vet , men oron gör en inget gott.. härligt at ni såg ett hjärta & att alt såg fint ut :) :) ha en fin semester i Tyskland & njut!!