Iskristall skrev 2016-03-08 11:34:22 följande:
Hihi ingen fara alls!
Ja nu är vi i denna tråd, tänk va?! Jag började nog hänga som planerar barn under sommaren 2013. Då hade vi inte börjat aktivt, men sen har vi försökt. Gjort fertilitesutredning och gått vidare med ivf. Så nu äntligen, 2:a ivf försöket o återföringen verkar den sitta. Är dock som du orolig för att jag inte känner lika mycket symptom som andra verkar känna...18/3 är det dags för vul för att se så att det verkligen finns nåt som lever därinne!
Hur länge har ni försökt?
Ja tänk...vilken resa ni har gjort! Stort! Tänk att det har fastnat nu! Har resan fört er närmare varandra? Produktionssex är ju inte superhett, men det är ju ändå spännande:) Vi har hållt på exakt ett år nu. Jag är också supernojig pga brist på symptom. Jag är ju iof sjukt sur och har lite mensvärk, men ingen järnsmak, onda bröst eller speciellt illamående....jag har också fått datum för Vul pga att jag är nojig, men mitt är redan nu på fredag! Tror inte det kommer att visa så mycket när sköterskan räknade att jag bara är i 4+4 eller nåt sånt. Men jag har fyllt högkostnadsskortet så det är bara att boka ny tid gratis om vi inte ser nåt. 18/3 är perfekt datum! Vilken vecka kommer du att vara i då?