• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • sagalo
    sagalo skrev 2016-03-15 23:11:53 följande:
    Nej vad knäppt. Inne på telefonen, kanske är någon bugg då bara. Kan du prova pma mig?
    Nä löste sig. Nu är jag med :)
  • Norrlänning86

Hahah tog sig också på alla hjärtans-dag här med. Barnmorskan fnissade lite när hon räknade ut det i telefonen. :)

RapidAngel skrev 2016-03-15 22:03:59 följande:

Ah, jag fattar inte! Får olika siffror varje gång. Man tänker ju att NC ska kunna räkna rätt pga har all statistik...men nej. Ska ringa till en bm imorgon:)

Tror det tog sig på alla hjärtans-dag samlaget iaf <3

• Injon
    Anonym (Första barnet) skrev 2016-03-15 15:49:05 följande:

Jag är i vecka 6+2 å mådde hela förra veckan så otroligt illa. Kräktes några dagar men hade ständigt illamående och svårt få i mig nått. Idag är illamåendet borta och jag har ätit lagad varm mat till lunch. (Har bara fått i mig kall mat innan)

Vad kan detta bero på? Blir så himla orolig. Illamåendet var fruktansvärt och jag var helt låst till hemmet. Men nu känns det hemskt att det är borta. .

Nån annan med liknande erfarenhet eller som vet vad de kan bero på. Hur ledsen och orolig bör jag va..

Jag har lite samma problem. Är i 6+6 idag, och mår bättre. Mådde superilla hela förra veckan och kunde bara äta kall mat. Nu är jag piggare på morgonen, och idag mådde jag inte ens illa när jag öppnade kylen för att göra frukost. Är helt ur gängorna av oro och har svårt att göra annat än att vänta på att det ska börja blöda :( Hoppas är allt vi kan göra. Kram!
  • vemorkarvänta

Jag har fick ett plus i förrgår och igår så det blir i slutet på November för min del om jag får behålla det. Som sagt kan man bara hoppas. Jag känner ingenting så hade inte testet varit så tydligt hade jag inte trott det

• Let it Rain
    vemorkarvänta skrev 2016-03-16 10:57:28 följande:

Jag har fick ett plus i förrgår och igår så det blir i slutet på November för min del om jag får behålla det. Som sagt kan man bara hoppas. Jag känner ingenting så hade inte testet varit så tydligt hade jag inte trott det

Jag har inte heller några symptom förutom att mensen inte kommer och jag är vecka 4+3. Faktum är att jag till och med mår BÄTTRE än vanligt; jag är piggare, vaknar tidigare och har massor med energi.
  • Mymlisen

Hej! Dyker in i den här gruppen jag med, bf 13/11 med tredje barnet. Kul med fb-grupp, skickar förfrågning där direkt. ????

• Esls
    Let it Rain skrev 2016-03-16 11:13:59 följande:
    Jag har inte heller några symptom förutom att mensen inte kommer och jag är vecka 4+3. Faktum är att jag till och med mår BÄTTRE än vanligt; jag är piggare, vaknar tidigare och har massor med energi.
    Jag är också på 4+3 idag och känner inte heller minsta lilla symptom! :)
  • Let it Rain
    Esls skrev 2016-03-16 11:44:52 följande:
    Jag är också på 4+3 idag och känner inte heller minsta lilla symptom! :)
    Det kanske dyker upp senare, eller så har vi bara tur att vi kan gå symptomfria länge. Vi får se. :) 

Första barnet?
  • Esls
    Let it Rain skrev 2016-03-16 11:47:51 följande:
    Det kanske dyker upp senare, eller så har vi bara tur att vi kan gå symptomfria länge. Vi får se. :) 

Första barnet?
    Man kan ju hoppas!!

Ja, du? :)
Svar på tråden BF november 2016