• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • RapidAngel
    Trasan87 skrev 2016-03-15 15:46:17 följande:
    Jag tycker också att det är jätte svårt att räkna ut eftersom det inte går att välja hur lång cykel man har någonstans. Har man längre cykel kommer självklart äl lite senare också. Jag vet vilket datum jag hade äl och ägget blivit befruktat så jag har utgått från det, men då stämmer inte mens dagen :)
    Ah, jag fattar inte! Får olika siffror varje gång. Man tänker ju att NC ska kunna räkna rätt pga har all statistik...men nej. Ska ringa till en bm imorgon:)

Tror det tog sig på alla hjärtans-dag samlaget iaf <3
  • RapidAngel
    Bell13 skrev 2016-03-15 21:09:43 följande:
    Det viktiga är väl just ägglossningen för det brukar väl vara 14 dagar till mens för de flesta? Mens till ägglossning kan ju variera lite mer. Räkna ägglossningen som 2+0
    Ok! Så inte från sista mensens första dag? Eller? Äl=2+0? Guuu va komplicerat, haha!
  • sagalo
    Iskristall skrev 2016-03-15 21:40:43 följande:

Jag har lagt till er tre som skickat mail till mig om att ni vill vara med i fb-gruppen! Förutom dig som redan hade en inbjudan, jag har skickat ett meddelande till dig att den finns att acceptera!
    Kan även meddela att 4st från den här tråden redan har fått inbjudningar som ligger och väntar på att bli accepterade ifrån er, som ni fick för lite mindre än 1 vecka sedan. Så kolla er fb/mail!

Har inte heller fått någon inbjudan :/ borde det kommer upp som avisering på fb eller?
  • Emmissara
    sagalo skrev 2016-03-15 22:19:09 följande:
    Har inte heller fått någon inbjudan :/ borde det kommer upp som avisering på fb eller?
    det kommer inte upp på fb, utan det kommer på själva mailen. Där får du godkänna att du vill vara med i gruppen.
  • sagalo
    Emmissara skrev 2016-03-15 22:22:44 följande:
    det kommer inte upp på fb, utan det kommer på själva mailen. Där får du godkänna att du vill vara med i gruppen.
    Hmm ok! Inte fått på mailen heller. Kanske inte fått någon inbjudan då? Mailade adressen som någon la ut här :)
  • Emmissara
    sagalo skrev 2016-03-15 22:33:27 följande:
    Hmm ok! Inte fått på mailen heller. Kanske inte fått någon inbjudan då? Mailade adressen som någon la ut här :)
    Jag har inte varit aktiv här på FL på snart en vecka, så vet inte om de är så att de finns 2 fb grupper. Jag är iaf med i den som startades i början. Om du vill vara med i den jag är med i så kan du skicka ett pm till mig med vad du heter på fb så kan ja tillfälligt lägga till dig som vän och sen lägga in dig i gruppen. 
  • Anateresa

hej alla som vill vara med i fb gruppen! Alla som skickat mig pm med emailadress är inbjudna. två st inbjudningar ligger väntande :)

• sagalo
    Emmissara skrev 2016-03-15 22:37:09 följande:

Jag har inte varit aktiv här på FL på snart en vecka, så vet inte om de är så att de finns 2 fb grupper. Jag är iaf med i den som startades i början. Om du vill vara med i den jag är med i så kan du skicka ett pm till mig med vad du heter på fb så kan ja tillfälligt lägga till dig som vän och sen lägga in dig i gruppen. 

Verkar vara 2 grupper. Men kan inte pma dig, står att du är privat.
    Anateresa skrev 2016-03-15 22:42:58 följande:

hej alla som vill vara med i fb gruppen! Alla som skickat mig pm med emailadress är inbjudna. två st inbjudningar ligger väntande :)

Är det samma grupp som emmissara är med i? Pmar dig iaf :)
    ♥ Lilly 2009 . Lillebror BF 2014 ♥
  • Emmissara

Konstigt, jag har så att alla som är inloggade på fl kan se min profil och andra har kunnat skicka till mig.

Men aa det är samma grupp som jag är med i.

sagalo skrev 2016-03-15 22:55:28 följande:

Verkar vara 2 grupper. Men kan inte pma dig, står att du är privat.Är det samma grupp som emmissara är med i? Pmar dig iaf :)

• sagalo
    Emmissara skrev 2016-03-15 23:05:58 följande:

Konstigt, jag har så att alla som är inloggade på fl kan se min profil och andra har kunnat skicka till mig.

Men aa det är samma grupp som jag är med i.

Nej vad knäppt. Inne på telefonen, kanske är någon bugg då bara. Kan du prova pma mig?
Svar på tråden BF november 2016