• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Bell13

Igår kom mitt illamående på riktigt. Fick knappt i mig nån mat alls. Idag likadant men lite bättre efter en lång promenad. V 5+1 idag
    Hur mår ni andra?

• Pluttisen

Nu smiter jag in hit och joinar! Äntligen fick jag hem mina stickor och jag plussade starkt utan morgon urin.

Är i vecka 6 (5+0)

• Let it Rain
    Bell13 skrev 2016-03-16 12:52:19 följande:

Igår kom mitt illamående på riktigt. Fick knappt i mig nån mat alls. Idag likadant men lite bättre efter en lång promenad. V 5+1 idag
    Hur mår ni andra?

Bättre än någonsin utan några symptom alls! Vill iofs känna nåt... Dock så är jag bara i vecka 4+3 (5).
  • Bell13
    Let it Rain skrev 2016-03-16 13:28:03 följande:
    Bättre än någonsin utan några symptom alls! Vill iofs känna nåt... Dock så är jag bara i vecka 4+3 (5).
    Mådde också bra fram till 5+0 då brakade hormonerna loss.
    Det är skönt att det kommer ska till läkaren imorgon och få lergigan komp utskrivet.
  • MaalinH

Hej alla. Vi har en hemlig grupp på fb så vill ni vara med så lägg till mig som vän på fb så lägger jag in er i gruppen! :)

Malin C Hedström heter jag! ????

• vanjastina

4+2 idag, känns skönt att rfsu visade såhär starkt redan (inte morgonurin).

• Let it Rain
    Bell13 skrev 2016-03-16 13:38:28 följande:
    Mådde också bra fram till 5+0 då brakade hormonerna loss.
    Det är skönt att det kommer ska till läkaren imorgon och få lergigan komp utskrivet.
    Jag har iofs varit gravid två ggr tidigare utan symptom då jag gjort abort, den ena gick jag till v 12.
  • Let it Rain
    Esls skrev 2016-03-16 12:46:46 följande:
    Man kan ju hoppas!!

Ja, du? :)
    Samma här. :) Har ni försökt länge eller blev det bara?
  • Esls
    Let it Rain skrev 2016-03-16 13:57:21 följande:
    Samma här. :) Har ni försökt länge eller blev det bara?
    Det här var andra försöket! Så det gick fort!!
    Ni då?
  • Let it Rain
    Esls skrev 2016-03-16 14:18:49 följande:
    Det här var andra försöket! Så det gick fort!!
    Ni då?
    Detta var fjärde. Trodde att det skulle ta längre tid dock eftersom jag snart är 37.
Svar på tråden BF november 2016