• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • björkis123
    Bell13 skrev 2016-03-16 12:52:19 följande:

Igår kom mitt illamående på riktigt. Fick knappt i mig nån mat alls. Idag likadant men lite bättre efter en lång promenad. V 5+1 idag

Hur mår ni andra?

Inget illamående än för min del bara otroligt trött och fortfarande molvärk och tryckande huvudvärk till och från. Humörsvängningar och lite lätt retlig :) men annars mår jag prima :) är också på 5+1 idag .
  • Esls
    Let it Rain skrev 2016-03-16 14:25:57 följande:
    Detta var fjärde. Trodde att det skulle ta längre tid dock eftersom jag snart är 37.
    Vad roligt!!! :)
  • vemorkarvänta
    Let it Rain skrev 2016-03-16 11:13:59 följande:

Jag har inte heller några symptom förutom att mensen inte kommer och jag är vecka 4+3. Faktum är att jag till och med mår BÄTTRE än vanligt; jag är piggare, vaknar tidigare och har massor med energi.

Ja jag känner mig mest som på små moln jag. Jag blödde en skvätt på BIM dagen men det försvann lika fort som det kom, sen var det rosa/bruna flytningar mest. Jag trodde därför att det var kört redan då, blev så sjukt besviken (efter att ha försökt i 1.5 år). Sen kom andra chocken när jag anade ett streck på stickan ????. Har du testar plus?
  • Trasan87
    Pluttisen skrev 2016-03-16 13:16:54 följande:

Nu smiter jag in hit och joinar! Äntligen fick jag hem mina stickor och jag plussade starkt utan morgon urin.

Är i vecka 6 (5+0)

Grattis :)
  • Let it Rain
    vemorkarvänta skrev 2016-03-16 15:27:29 följande:
    Ja jag känner mig mest som på små moln jag. Jag blödde en skvätt på BIM dagen men det försvann lika fort som det kom, sen var det rosa/bruna flytningar mest. Jag trodde därför att det var kört redan då, blev så sjukt besviken (efter att ha försökt i 1.5 år). Sen kom andra chocken när jag anade ett streck på stickan ????. Har du testar plus?
    Jag testade positivt redan förra torsdagen och har sedan dess testat en gång till. BIM var i lördags och mensen uteblev då. Däremot har jag inte ett endaste symptom förutom utebliven mens, så jag känner mig lite orolig. :/
  • Matl
    Bell13 skrev 2016-03-16 12:52:19 följande:

Igår kom mitt illamående på riktigt. Fick knappt i mig nån mat alls. Idag likadant men lite bättre efter en lång promenad. V 5+1 idag

Hur mår ni andra?

Usch vad jobbigt med illamående..hoppas det går över fort ändå! Ja du, jag har molvärk och det stramar och drar i magen imellanåt, kissar ofta, är väldigt trött, får lite yrselattacker med illamående ibland.. Och mina bröst gör ONT!
  • Matl
    Pluttisen skrev 2016-03-16 13:16:54 följande:

Nu smiter jag in hit och joinar! Äntligen fick jag hem mina stickor och jag plussade starkt utan morgon urin.

Är i vecka 6 (5+0)

Grattis och välkommen!!
  • Let it Rain

Är det någon här som vet ifall man kan se något alls i v 5+2? Jag har nämligen lyckats boka in ett VUL då eftersom jag är orolig över att jag inte känner något alls.

• vanjastina
    Let it Rain skrev 2016-03-16 17:00:36 följande:

Är det någon här som vet ifall man kan se något alls i v 5+2? Jag har nämligen lyckats boka in ett VUL då eftersom jag är orolig över att jag inte känner något alls.

Jag tror att man kanske kan se en hinnsäck då, men före 6+0 tror jag det är ganska ovanligt att se något.
Svar på tråden BF november 2016