• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Let it Rain
    RapidAngel skrev 2016-03-17 18:42:49 följande:
    Hej! Jag gjorde exakt i 5+2 och såg då en svart bubbla med en prick i. Ska tillbaka på tisdag, kommer då att vara i 6+5 så då BORDE man se nåt:) Vilken dag ska du dit??? Du måste berätta sen:)
    På tisdag kl 07.40 på morgonen; min polska gyn bad mig komma in innan han börjar sitt ordinarie arbete. ^^ I'll keep you updated!
  • lillaskräp
    linolin skrev 2016-03-17 19:24:13 följande:
    Hur har det gått för dig?
    Blev inget VUL. Blev istället dumförklarad av sköterskan på plats. Alltså jag har aldrig blivit så dåligt behandlat så många gånger som på gynakuten.

Fick tid på "min" klinik imorgon istället som klämde in mig mellan patienter och gav några tröstande ord. Misstänker väl att det är kört men vill ändå ha det bekräftat.
  • Bell13
    irrbloss_83 skrev 2016-03-17 19:56:37 följande:
    Ja, kanske. Fast jag tror inte marginalerna är så stora innan man är i v7... Så har jag förstått det i alla fall, men jag är verkligen ingen expert...
    Vid mina missfall så ändrades inte veckorna så det är viktigt för mig just nu
  • Iskristall
    lillaskräp skrev 2016-03-17 20:19:26 följande:

Blev inget VUL. Blev istället dumförklarad av sköterskan på plats. Alltså jag har aldrig blivit så dåligt behandlat så många gånger som på gynakuten.

Fick tid på "min" klinik imorgon istället som klämde in mig mellan patienter och gav några tröstande ord. Misstänker väl att det är kört men vill ändå ha det bekräftat.

Usch vad trist att få sånt bemötande! Hoppas det går bra i morgon! Blöder du mycket?
  • Kärlekövervinnerallt
    Let it Rain skrev 2016-03-17 20:18:19 följande:
    På tisdag kl 07.40 på morgonen; min polska gyn bad mig komma in innan han börjar sitt ordinarie arbete. ^^ I'll keep you updated!
    går du i handen? min gyn där brukar alltid klämma in en innan :D
  • Bell13
    lillaskräp skrev 2016-03-17 20:19:26 följande:

Beklagar att du blev dåligt behandlad och jag hoppas att det inte är kört.
  • Matl

Idag på v 4+5 fick jag iaf Gravid 2-3 på digitala testet! Känns skönt att veta att allt går som det ska just nu!

• irrbloss_83

Här känns det mycket bättre efter morgonens 3+ i alla fall. Ska verkligen försöka slappna av nu och bara vänta in ultraljudet om ett par veckor.

• Sajocawa

Wiho fick 3+ på det digitala idag... Jag har ju också ett MA i ryggen så det är sån jäkla lättnad att ta dessa test.. Nu är det sluttestat så hoppas jag att allt ser bra på ul om ett par veckor!

• Bell13
    irrbloss_83 skrev 2016-03-18 06:37:07 följande:

Här känns det mycket bättre efter morgonens 3+ i alla fall. Ska verkligen försöka slappna av nu och bara vänta in ultraljudet om ett par veckor.

Grattis till det
Svar på tråden BF november 2016