• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Bell13
    Sajocawa skrev 2016-03-18 06:38:47 följande:

Wiho fick 3+ på det digitala idag... Jag har ju också ett MA i ryggen så det är sån jäkla lättnad att ta dessa test.. Nu är det sluttestat så hoppas jag att allt ser bra på ul om ett par veckor!

Det är så skön känsla men några rätt nervösa minuter innan veckorna visar sig
  • irrbloss_83
    Bell13 skrev 2016-03-18 06:44:11 följande:

Grattis till det

Hur gick det för dig, testade du också imorse?
  • Flurriburr
    vemorkarvänta skrev 2016-03-17 19:46:42 följande:

Jag plussade i förrgår och känner typ ingenting :), kanske att det molar lite i magen ganska ofta. Hade det inte varit för det här väldigt tydliga testet hade man ju inte trott på det, ha ha :D

Kul, grattis! Känns ju så overkligt när man intr känner av något! Ringde mvc igår och hon tyckte egentligen det var lite tidigt, då mensen bara är två-trr dagar sen. Men ett plus är ju ett plus och jag känner min kropp bäst (min mens är alltid i tid). Hoppas allt går vägen för oss nu! :D
  • monn

Vad härligt!!! Hur långt gången är du exakt?:) jah tänkte också ta ett till i dagarna..

irrbloss_83 skrev 2016-03-18 06:37:07 följande:

Här känns det mycket bättre efter morgonens 3+ i alla fall. Ska verkligen försöka slappna av nu och bara vänta in ultraljudet om ett par veckor.

• vanjastina
    Sajocawa skrev 2016-03-18 06:38:47 följande:

Wiho fick 3+ på det digitala idag... Jag har ju också ett MA i ryggen så det är sån jäkla lättnad att ta dessa test.. Nu är det sluttestat så hoppas jag att allt ser bra på ul om ett par veckor!

Härligt :D hur lågt gången är du? Ska också ta digitalt och se om det slår om till 3+ nästa vecka när jag är i v 5+5 ..
  • irrbloss_83
    monn skrev 2016-03-18 06:52:17 följande:

Vad härligt!!! Hur långt gången är du exakt?:) jah tänkte också ta ett till i dagarna..

Jag är i 5+6 idag, har varit lite nojig för att jag inte har några symtom... Fast egentligen har jag ju lite symtom bara inte så mycket som alla andra verkar ha :P

Hur långt gången är du?
  • Sajocawa
    vanjastina skrev 2016-03-18 06:58:52 följande:
    Härligt :D hur lågt gången är du? Ska också ta digitalt och se om det slår om till 3+ nästa vecka när jag är i v 5+5 ..
    Är i 5+2 :)
  • Bell13
    irrbloss_83 skrev 2016-03-18 06:47:06 följande:
    Hur gick det för dig, testade du också imorse?
    Har inget test men ska köpa ett idag och testa imorgon
  • vemorkarvänta
    Flurriburr skrev 2016-03-18 06:48:22 följande:

Kul, grattis! Känns ju så overkligt när man intr känner av något! Ringde mvc igår och hon tyckte egentligen det var lite tidigt, då mensen bara är två-trr dagar sen. Men ett plus är ju ett plus och jag känner min kropp bäst (min mens är alltid i tid). Hoppas allt går vägen för oss nu! :D

Ja speciellt när man försökt i 1.5 år :), blev så glad! Min barnmorska sa grattis direkt :), och hon ska ringa mig idag för att boka in en tid tid vecka 6-7 i början på april ????. Så spännande! Hoppas pyret stannar kvar! Och för dig med ????
  • Flurriburr
    vemorkarvänta skrev 2016-03-18 09:06:16 följande:

Ja speciellt när man försökt i 1.5 år :), blev så glad! Min barnmorska sa grattis direkt :), och hon ska ringa mig idag för att boka in en tid tid vecka 6-7 i början på april ????. Så spännande! Hoppas pyret stannar kvar! Och för dig med ????

Ja då förstår jag att det känns bra! :) min bm sa oxå grattis och lät glad, ska dit 8 april på ett sånt där hälsosamtal, sen blir det inskrivning några veckor efter det antar jag. Vet egentligen ingenting eftersom det är första barnet :3
Svar på tråden BF november 2016