• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Lurefix
    Numm3r tre skrev 2016-03-18 17:45:52 följande:

Hej! Hoppar in här förvirrad och chockad men tydligen gravid.

Fick en ängel i januari i v 22 och nu på efterkontrollen ser gynekologen en ny graviditet ska tillbaka under nästa vecka för att ev kunna tidsbestämma den och se så allt fortskrider som det ska Men troligtvis bf i början av November om allt går bra.

Vi väntar fortfarande på obduktionssvaren vad som hände vår ängel men kommer troligtvis aldrig att kunna njuta av graviditeten efter allt vi varit med om.

Vill börja med att beklaga sorgen ????

Välkommen hit och jag förstår din rädsla vi är nog alla rädda mer eller mindre när man längtar så mycket även fast jag kanske aldrig i min vildaste fantasi kan förstå vad ni känner och går igenom med erat bagage men försök och se det som att alla graviditeter är olika och har olika öden. Kanske är det eran ängel som återvände ???? Önskar dig verkligen all lycka
  • Lurefix

Usch vad hemsk det blev med alla frågetecken det ska ju vara blommor och hjärtan :/

• Eva Marie

Åh vad roligt, grattis!

Jaa, men hur skickar man PM? Klickar jag in på dig står det bara att profile är privat..

Emmissara skrev 2016-03-18 19:20:24 följande:

Hej :) är beräknat en dag före dig :D 

aa det finns en fb grupp, Skicka din mail som du använder till fb i ett PM så kan ja försöka lägga till dig :)

• Hilda86

Jag är i v 7+2 och har bf 3 november. :) Är min första graviditet och har nästan inga symtom alls och har blött lite så får väl se hur det går... Nervöst!!!

• Haarju

Åh! Idag visa de 3+ på digitalt så de känns bra iaf! :) har ökat sen förra veckan iaf! :)

• vemorkarvänta
    Flurriburr skrev 2016-03-18 09:54:41 följande:

Ja då förstår jag att det känns bra! :) min bm sa oxå grattis och lät glad, ska dit 8 april på ett sånt där hälsosamtal, sen blir det inskrivning några veckor efter det antar jag. Vet egentligen ingenting eftersom det är första barnet :3

Det är första barnet här också :), Jag vet egentligen inte vad det är för slags samtal jag ska på nu, ha ha. Hon sa att det tar en timme för hon brukar ha så mycket hon vill säga :)
  • Matl

Fy börjar känna av illamåendet mer och mer nu..kommer i vågor än så länge.. Hoppas inte jag blir lika illamående som jag var sist när jag var gravid Sen är jag svintrött på kvällen och somnar på 1 sekund typ men vaknar tidigt på morgonen och är pigg och kan inte somna om? Så knepigt...

• Iskristall
    Matl skrev 2016-03-19 09:50:42 följande:

Fy börjar känna av illamåendet mer och mer nu..kommer i vågor än så länge.. Hoppas inte jag blir lika illamående som jag var sist när jag var gravid Sen är jag svintrött på kvällen och somnar på 1 sekund typ men vaknar tidigt på morgonen och är pigg och kan inte somna om? Så knepigt...

Jag har det exakt samma med extrem trötthet på eftermiddagen/kvällen. Sen vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Jag som såg fram emot en sovmorgon idag, men nä inte då, vaknade kl 06
  • Matl
    Iskristall skrev 2016-03-19 09:57:45 följande:

Jag har det exakt samma med extrem trötthet på eftermiddagen/kvällen. Sen vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Jag som såg fram emot en sovmorgon idag, men nä inte då, vaknade kl 06

Haha samma här! Jag tänkte oxå sova lite längre idag men nää.. jag är så pigg så det går bara inte att somna om. Men på kvällen är jag heeeelt slut och tvärslocknar :-P Haha så typiskt. Aja det vänder väl kanske hoppas jag
  • KajsaOskar

Hej!
    Får man hoppa in i tråden?

Jag misstänker ganska starkt att jag är gravid, mensen är 3 dagar sen och har vissa symtom..
    Har två barn redan och detta är isf verkligen inte planerat! Vet inte ens hur jag skall ställa mig till situationen?! :(

Ska köpa ett test idag så jag kan garantera mig imorgonbitti..

Svar på tråden BF november 2016